AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Eg har vært å tatt mr bilder, og på aleris får man bildene selv rett etterpå. Eg kikkar allti på de, men pleier ikkje å bekymre meg, Men denna gangen fikk eg ikke se bildene, og lurer på om noen har vært borti samme. Fordi eg er redd eg ikkje får se de fordi det er noe galt, siden eg alltid har fått sett de når de ikkje har funnet noe. Ska ringe de når de åpnar, men kjenner eg stresser lit med detta. Anonymkode: 1282c...439
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Tok mr for noen uker siden, og har også pleid få se bildene, men nå kostet det 100,- for å få se bildene. Anonymkode: efdb9...162
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Jeg har tatt MR flere ganger, og 3 ganger siste halvåret (har MS). Jeg har aldri fått bildene med hjem noen gang. Så det er helt normalt. Anonymkode: 4440a...552
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Det er kun noen få private som tilbyr det. Vær så snill å ikke ringe de og oppta tid for noe så tullete som dette her 🤦♀️ Anonymkode: a348e...faa 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Jeg har også tatt bilder på Aleris med henvisning, har aldri fått tilbud om å få bildene. De har blitt sendt til fastlegen med en beskrivelse. Anonymkode: 7064c...4bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå