Gå til innhold

Overnatting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg i tvil. Gutten min skulle kanskje ha en kompis på overnatting i kveld. Men nå fikk jeg mld om at 2 av mine kollegaer har testet positivt. Vi er ganske tette på jobb. Så kan vel regnes som nærkontakter. Jeg føler meg ikke syk  men ble litt usikker på å ha overnatting. Jeg kan jo bli syk. Vi skal jo bli smittet alle sammen, men jeg vil ikke smitte noen pga at de ligger over her. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 28fee...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå ble jeg i tvil. Gutten min skulle kanskje ha en kompis på overnatting i kveld. Men nå fikk jeg mld om at 2 av mine kollegaer har testet positivt. Vi er ganske tette på jobb. Så kan vel regnes som nærkontakter. Jeg føler meg ikke syk  men ble litt usikker på å ha overnatting. Jeg kan jo bli syk. Vi skal jo bli smittet alle sammen, men jeg vil ikke smitte noen pga at de ligger over her. Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 28fee...298

Hadde gitt foreldrene til denne gutten beskjed om din situasjon , så kan de velge selv . 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, NiceOrNothing said:

Hadde gitt foreldrene til denne gutten beskjed om din situasjon , så kan de velge selv . 

Dette tenker jeg også. Ville ikke latt dem komme uten å være åpen om at du er mulig smittebærer, men så lenge de vet om det, kan de jo selv velge om de vil ta risikoen.

Anonymkode: 7c0f4...b12

• Liker 1
Skrevet

Flere og flere har innsett at alle barn må nok gjennom denne runden i vår, så det er nok bare tidsspørsmål.  Merker at flere ikke er like strenge med barna og de er ganske tett på hverandre samme hva som barn. Det handler nesten mest om å finne en tid det passer bedre enn andre på å få det.

Har to ungdomsskolebarn som utrolig nok ikke har fått det. Alle vennene med småsøsken under 12 år har blitt smittet hjemme av søsken. 

Ville så klart sagt fra til foreldrene så de kunne ta et valg. 

Anonymkode: 1da23...03e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...