Naken Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 AAARRRGGG! Må ha kommet borti noe, for nå er allt,- hele skjermbildet, forstørret no voldsomt, sånn at når jeg f.eks skriver dette innlegget, kan jeg bare såvidt se hele ruten jeg skriver i. Må skrolle nedover for å se "post alternativer" Og " post ikon"... Sånn er det når jeg er inne på skrivebordet også,- ser bare ca. en fjerde del av skjermbildet av gangen. Utrolig irriterende!! Hvordan får jeg fiksa det ned i vanlig size igjen???? Noen som kan hjelpe en lite datakyndig alvemøy i nød?!! :cry:
Gjest Hege Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Har du vært inne og endret på skjermoppløsningen? Høyreklikk på et ledig sted på skrivebordet, velg "Egenskaper"-"Innstillinger".
Crazee Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Brukar du Opera? Og kome borti nokre tastar på det numeriske tastaturet, kanskje? Om eg no satsar på at du brukar Opera, trykk * på det numeriske tastaturet for å gå tilbake til 100% zoom.
Naken Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2005 Bruker firefox. Gjorde som Hege sa, og så trykket jeg ctrl - (minus), det funka! Deilig å få det tilbake til normalen igjen. Kjente nesten ikke igjen min egen data når den var sånn! Tusen takk for hjelpa! Begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå