Resignert Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 (endret) Til kvinnen er 100% tilfredsstilt, pluss 5 minutter. Ideellt sett. Denne idealtilstanden er dessverre tilnærmet umulig å oppnå med 70-80 prosent av alle kvinner, pga deres begrensede seksuelle funksjonsevne under naturlig, heterofilt samleie. Endret 29. januar 2022 av Resignert 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ? 🧐 Anonymkode: ad0ef...d85 35 min Anonymkode: c4ef3...2df
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Jeg er mann, og synes 5 minutter med penetrering er fint. Jeg tror de fleste kvinner og menn synes dette er en grei lengde på selve samleiet. Man kan naturligvis holde på med andre ting i tillegg til selve penetreringen. Lengre enn dette tror jeg mange kvinner synes blir sårt og kjedelig. Og for menn blir det og fort usexy og lite sensitivt om det pules for lenge. Anonymkode: 1dbd3...26f 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Finnes ingen fasit, kommer helt an på hva han gjør og om det treffer meg. Min eks kunne knulle i timesvis, med det gjorde meg bare sår. Fikk aldri orgasme. Min nåværende mann holder maks 10 min, men gir meg likevel 1-3 orgasmer hver eneste gang! Mye bedre sex. Er ikke hverken tidslengde eller str som betyr noe. Anonymkode: 4d431...50a 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 35 min Anonymkode: c4ef3...2df 35 minutter!? 35 minutter penetrering? 😆 Anonymkode: 79a9c...b4e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 Resignert skrev (25 minutter siden): Til kvinnen er 100% tilfredsstilt, pluss 5 minutter. Ideellt sett. Denne idealtilstanden er dessverre tilnærmet umulig å oppnå med 70-80 prosent av alle kvinner, pga deres begrensede seksuelle funksjonsevne under naturlig, heterofilt samleie. Jada, la oss rakke ned på tungpulte kvinner. Hyggelig. Anonymkode: c76fe...7a4 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jada, la oss rakke ned på tungpulte kvinner. Hyggelig. Anonymkode: c76fe...7a4 Skal man applaudere de? Anonymkode: e4440...e1a 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #9 Skrevet 29. januar 2022 Resignert skrev (34 minutter siden): Til kvinnen er 100% tilfredsstilt, pluss 5 minutter. Ideellt sett. Denne idealtilstanden er dessverre tilnærmet umulig å oppnå med 70-80 prosent av alle kvinner, pga deres begrensede seksuelle funksjonsevne under naturlig, heterofilt samleie. Det er selvfølgelig damene det er noe feil med, det er det alltid Anonymkode: 4fa42...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #10 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal man applaudere de? Anonymkode: e4440...e1a Man kan la være, kanskje ha litt medynk med dem. Det er jo ikke dritgøy å slite med å komme. Anonymkode: c76fe...7a4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #11 Skrevet 29. januar 2022 Det kommer an på hva han forventer av sexen. Jeg kommer ganske lett første gangen, da ved å gni meg mot han/massere klitoris/bli slikket, og kan godt komme to ganger på kort tid uten hjelpemidler også. Nå har jeg aldri tatt tiden når jeg har sex, men ser for meg at 10 minutter er nok. Sex trenger ikke vare lenge for å være bra. Hvor lett jeg kommer avhenger også litt av hvor tent jeg er, om mannen trykker på de riktige knappene så blir jeg raskt sendt til himmels. Resignert skrev (2 timer siden): Til kvinnen er 100% tilfredsstilt, pluss 5 minutter. Ideellt sett. Denne idealtilstanden er dessverre tilnærmet umulig å oppnå med 70-80 prosent av alle kvinner, pga deres begrensede seksuelle funksjonsevne under naturlig, heterofilt samleie. Det er også vanskelig når mannen man ligger med kanskje har null interesse av å i det hele tatt prøve å gi kvinnen orgasme, er dårlig på å kommunisere og ikke responderer på veiledning. Anonymkode: ef7be...a7f 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #12 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 35 min Anonymkode: c4ef3...2df Blir utslitt av tanken 🥵 Anonymkode: f9aa1...61b 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #13 Skrevet 29. januar 2022 Ideelt sett til begge har fått orgasme enten det tar 2 eller 20 min. Hvis kvinnen bruker svært lang tid på å oppnå dette bør hun ha forståelse for at det er vanskelig for mannen å holde på lenge, men til gjengjeld bør de da fortsette med noe annet (f.eks. oralsex) slik at hun også blir tilfredsstilt. Anonymkode: daab6...817 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #14 Skrevet 29. januar 2022 Resignert skrev (2 timer siden): Til kvinnen er 100% tilfredsstilt, pluss 5 minutter. Ideellt sett. Denne idealtilstanden er dessverre tilnærmet umulig å oppnå med 70-80 prosent av alle kvinner, pga deres begrensede seksuelle funksjonsevne under naturlig, heterofilt samleie. Det er ikke pga begrenset seksuell funksjonsevne, det skyldes i all hovedsak at mannen ikke er særlig god i sengen.. Anonymkode: 86da0...410 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #15 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke pga begrenset seksuell funksjonsevne, det skyldes i all hovedsak at mannen ikke er særlig god i sengen.. Anonymkode: 86da0...410 Ikke meg du siterer, men med "god i sengen" tenker jeg at mannen er flink til å kommunisere og lese kroppsspråk, samt prosessere informasjon han får. For eksempel om jeg sier at jeg tenner på at han kysser meg på halsen, stønner meg i øret og kaller meg deilig når vi har sex, så er det åpenbart det jeg faktisk liker, og om han da ikke gjør de tingene jeg liker, så vil det påvirke tenningen og hvor raskt/kraftig jeg kommer. Nå har jeg en ganske livlig fantasi og om mannen er dårlig i senga så kan jeg komme om jeg lever meg inn i fantasien, men det er jo ikke akkurat ideelt og ligge å tenke på andre menn og annen type sex mens mannen slikker febrilsk mellom beina mine. Men når han ikke skaper tenning og ikke gjør noe av det jeg liker annet enn å hamre løst på klitten, så må jeg så klart ta saken i egne hender. Anonymkode: ef7be...a7f 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #16 Skrevet 29. januar 2022 Jeg skjønner ingenting ... synes dere virkelig at korte økter er best??? Min x var slik, maks 30-45 minutter på det lengste. Som regel kortere. Jeg var ikke på samme bølgelengde . Jeg ønsket mer. Min nye kjæreste kan holde i 2-3 timer. Og det passer meg helt perfekt! Jeg kan oppnå orgasme flere ganger. Vi gjør sex i mange stillinger hver gang. Jeg blir aldri sår. Jeg elsker sex!,, og jeg er over 50 år og med yngre sprek kjæreste som også elsker sex like mye som meg. Vi ønsker å ha sex hver dag . Men aldri under 1 time uansett. 🥰 Anonymkode: e5555...d45 2
Gjest Warrior Skrevet 29. januar 2022 #17 Skrevet 29. januar 2022 Så lenge det går. Finnes ingen fasit på det. Noen kommer raskere enn andre men det betyr ikke at sexen er over. Bare å kjøre på å komme en gang til. Ingen skal føle skam for å ikke ha holdt ut lenge. Viktigste er at begge blir fornøyd og nyter sexen.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #18 Skrevet 29. januar 2022 Han bør holde ut til han kommer. Hun kan bruke dildo hvis hun vil komme Anonymkode: 9ec52...218 2
Eryn Skrevet 29. januar 2022 #19 Skrevet 29. januar 2022 Resignert skrev (3 timer siden): Til kvinnen er 100% tilfredsstilt, pluss 5 minutter. Ideellt sett. Denne idealtilstanden er dessverre tilnærmet umulig å oppnå med 70-80 prosent av alle kvinner, pga deres begrensede seksuelle funksjonsevne under naturlig, heterofilt samleie. Hva mener du med: «pga deres begrensede seksuelle funksjonsevne under naturlig, heterofilt samleie.»?? Den skjønte jeg ikke! Eller blander du med sexdukker, for du vet vel at de ikke lever? 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #20 Skrevet 29. januar 2022 Eryn skrev (Akkurat nå): Hva mener du med: «pga deres begrensede seksuelle funksjonsevne under naturlig, heterofilt samleie.»?? Den skjønte jeg ikke! Eller blander du med sexdukker, for du vet vel at de ikke lever? Insinuerer du at han bare puler dukker? Anonymkode: 9ec52...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå