Gå til innhold

Posten: sendingen er utlevert, men har ikke fått pakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventet å få en pakke fra Posten i går. Den skulle sendes til en pakkeboks her i nabolaget. I følge sporingen ble pakken lastet på bil på vei til utleveringsstedet i 12-tiden, og i 16-tiden var pakken plutselig utlevert. Sjekket utenfor i tilfelle den ble levert der, og har sjekket i postkassen, ingen pakke å se. Den kan ikke være stjålet (lås på postkassen og jeg var hjemme da pakken ble «utlevert» så sjekket utenfor med en gang). Har noen vært borti noe lignende? Ganske dyr pakke så stresser litt😅

Anonymkode: abf4d...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan også ha blitt levert på nærmeste utleveringsted selv om du har bestilt til pakkeboks, noen ganger trykker de helt feil på den der sporingsdingsen sin.
Prøv å få kontakt med Posten i løpet av helga, selv om det ofte er så og si umulig.

• Liker 1
Skrevet
Minya skrev (2 timer siden):

Den kan også ha blitt levert på nærmeste utleveringsted selv om du har bestilt til pakkeboks, noen ganger trykker de helt feil på den der sporingsdingsen sin.
Prøv å få kontakt med Posten i løpet av helga, selv om det ofte er så og si umulig.

Håper det er det som har skjedd. Ringte Posten i går faktisk, og hun jeg snakket med hadde ingen svar å gi meg, foruten å vente å se om den dukker opp😩 Har ikke fått noen hentemelding, men kanskje post i butikk ikke registreres på lørdager (hvis de ikke rakk det i går)

• Liker 1
Skrevet

Har du sjekket nærmeste pakkeboks, eller kun din egen postkasse. Ble usikker på hva du mente. 

Anonymkode: bf0b2...76b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du sjekket nærmeste pakkeboks, eller kun din egen postkasse. Ble usikker på hva du mente. 

Anonymkode: bf0b2...76b

Sjekket postkassen. Pakkeboksen får jeg ikke opp uten kode. Men har sjekket ved pakkeboksen, den ligger ikke utenfor, og det er ingen åpne dører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...