trafikkdirigenten Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Hvordan i helvete kan de gi hele skylden på personbilen når det helt krystallklart er pickupen som provoserer opp til kollisjonen?? Her er det pickupen som i mine øyne har minimum 80% skyld! slik er det i Norge også, trege snegler som kjører i venstre felt på motorveiene, dette er noe som har provosert meg noe styggjævlig mange ganger og nå ser man hva det kan resultere med! med det sakt var også personbilen en tulling, men forstår meget godt frustrasjonen hans, pickupen skulle mistet førerkortet for alltid! www.vgtv.no/video/232069/gaar-galt-for-utaalmodig-sjaafoer-idiot
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Her må man skulle mellom skyld og ansvar. Forstår frustrasjonen og kjøringen til enkelte i venstrefilen er provoserende. Så jeg synes de er ansvarlige for å ha skapt en situasjon som ikke er heldig for noen. Men skylden blir noe annet. Her har sjåføren av privatbilen all skyld. Anonymkode: 364b8...10f 2
trafikkdirigenten Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her må man skulle mellom skyld og ansvar. Forstår frustrasjonen og kjøringen til enkelte i venstrefilen er provoserende. Så jeg synes de er ansvarlige for å ha skapt en situasjon som ikke er heldig for noen. Men skylden blir noe annet. Her har sjåføren av privatbilen all skyld. Anonymkode: 364b8...10f Men i denne saken var det ikke bare snakk om å kjøre sakte i venstre felt. Pickupen bremser når personbilen er bak han og når personbilen i all frustrasjon kjører litt ulovlig for å komme forbi denne idioten så gir pickupen full akserelasjon, ikke tvil om at det er pickupen som burde fått all skyld her og dømt for drapsforsøk samt mistet førerkortet for alltid. Hadde pickupen kjørt helt i samme hastighet ville saken vært en annen, men her ser man tydelig hvem som forårsaker ulykken. Personbilen hadde klart å kommet seg forbi lett som ingen ting om ikke pickupen hadde satt fart. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Jeg oppdaget etter jeg fikk lappen at jeg kunne være en ganske hissig bilist, at jeg ble veldig sur når noen kjørte 60 i 80 sonen og kunne ta noen stygge forbikjøringer etc. Så tok jeg et oppgjør med meg sjøl på det - og i dag klarer jeg fint å takle at andre kjører sakte/uten hensyn. Enten stopper jeg litt opp sjøl, slik at de får et godt forsprang, eller svipper innom butikken, ellers bare roer jeg meg ned bak bilen. Ansvaret for å ikke hisse seg opp og å bli helt idiot ligger hos meg. Anonymkode: 1bb42...357 9 1 3
trafikkdirigenten Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg oppdaget etter jeg fikk lappen at jeg kunne være en ganske hissig bilist, at jeg ble veldig sur når noen kjørte 60 i 80 sonen og kunne ta noen stygge forbikjøringer etc. Så tok jeg et oppgjør med meg sjøl på det - og i dag klarer jeg fint å takle at andre kjører sakte/uten hensyn. Enten stopper jeg litt opp sjøl, slik at de får et godt forsprang, eller svipper innom butikken, ellers bare roer jeg meg ned bak bilen. Ansvaret for å ikke hisse seg opp og å bli helt idiot ligger hos meg. Anonymkode: 1bb42...357 Men her er det ikke bare at pickupen kjører sakte men han bremser når personbilen er bak og gir full akserelasjon når personbilen kjører litt ulovlig for å komme forbi. At det ikke nevnes et eneste ord om pickupen er uforståelig, pickupen dom helt klart forårsaket denne ulykken 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 trafikkdirigenten skrev (19 minutter siden): Men i denne saken var det ikke bare snakk om å kjøre sakte i venstre felt. Pickupen bremser når personbilen er bak han og når personbilen i all frustrasjon kjører litt ulovlig for å komme forbi denne idioten så gir pickupen full akserelasjon, ikke tvil om at det er pickupen som burde fått all skyld her og dømt for drapsforsøk samt mistet førerkortet for alltid. Hadde pickupen kjørt helt i samme hastighet ville saken vært en annen, men her ser man tydelig hvem som forårsaker ulykken. Personbilen hadde klart å kommet seg forbi lett som ingen ting om ikke pickupen hadde satt fart. At de to kniver om plassering er nå en ting. Men det er en tredje bilist som blir dratt med bare ved å være på feil sted til feil tid. Pick - upen lar denne bilen være i fred, det er privatbilen som presser seg frem. I Norge er også vikeplikt ved filskifte, noe jeg antar det også er der videoen er filmet ettersom privatbilen fikk skylden. Anonymkode: 364b8...10f 2
trafikkdirigenten Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At de to kniver om plassering er nå en ting. Men det er en tredje bilist som blir dratt med bare ved å være på feil sted til feil tid. Pick - upen lar denne bilen være i fred, det er privatbilen som presser seg frem. I Norge er også vikeplikt ved filskifte, noe jeg antar det også er der videoen er filmet ettersom privatbilen fikk skylden. Anonymkode: 364b8...10f Nei, pickupen lar absolutt ikke denne bilen være i fred. i Norge hadde garantert pickupen fått skyld, hvertfall delt skyld med en så god video som viser hendelser før enn kun ulykken. Kjørte denne pickupen slik det står i paragraf 3? synd det var personbilen som gikk rundt og ikke pickupen
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 trafikkdirigenten skrev (2 timer siden): Nei, pickupen lar absolutt ikke denne bilen være i fred. i Norge hadde garantert pickupen fått skyld, hvertfall delt skyld med en så god video som viser hendelser før enn kun ulykken. Kjørte denne pickupen slik det står i paragraf 3? synd det var personbilen som gikk rundt og ikke pickupen Pickupen ligger i eget kjørefelt, skjønner ikke helt hva den gjør med den tredje bilen? I Norge hadde saken nok blitt løst ganske likt. At sjåføren ikke tok tilstrekkelig hensyn gir ikke personbilen fullmakt til å kjøre slik den gjorde. Man kan ikke si "ja, jeg kjørte sånn og sånn, men det var fordi..". Det er ikke sånn at andre sin idioti betyr at man selv er mindre idiot selv Anonymkode: 364b8...10f 5
trafikkdirigenten Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pickupen ligger i eget kjørefelt, skjønner ikke helt hva den gjør med den tredje bilen? I Norge hadde saken nok blitt løst ganske likt. At sjåføren ikke tok tilstrekkelig hensyn gir ikke personbilen fullmakt til å kjøre slik den gjorde. Man kan ikke si "ja, jeg kjørte sånn og sånn, men det var fordi..". Det er ikke sånn at andre sin idioti betyr at man selv er mindre idiot selv Anonymkode: 364b8...10f Jeg håper hvertfall jeg slipper å møte en så stor idiot som han i pickupen noen gang, personbilen er jeg ikke redd for å møte. Slik kjøring som det pickupen gjorde hører ikke hjemme noe sted, personbilen forstår jeg meget godt.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #10 Skrevet 29. januar 2022 trafikkdirigenten skrev (43 minutter siden): Jeg håper hvertfall jeg slipper å møte en så stor idiot som han i pickupen noen gang, personbilen er jeg ikke redd for å møte. Slik kjøring som det pickupen gjorde hører ikke hjemme noe sted, personbilen forstår jeg meget godt. Ja, for når en er idiot er det greit for den andre å være idiot også? Anonymkode: 93788...d5c 2
trafikkdirigenten Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, for når en er idiot er det greit for den andre å være idiot også? Anonymkode: 93788...d5c Det er jo noe når 2 idioter møtes så går det fort til helvete, men her er det en idiot og en som dessverre av ren frustrasjon gjorde noe dumt. de som ikke ser at det er pickupen som har skyld i dette har neppe førerkort
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #12 Skrevet 29. januar 2022 trafikkdirigenten skrev (4 timer siden): Det er jo noe når 2 idioter møtes så går det fort til helvete, men her er det en idiot og en som dessverre av ren frustrasjon gjorde noe dumt. de som ikke ser at det er pickupen som har skyld i dette har neppe førerkort Hahaha. Sorry at jeg ler. Så for meg en person si det i retten "jeg gjorde noe dumt men jeg var frustrert". Dette er jo definisjonen av en dårlig sjåfør. Man skal klare å være frustrert uten å reagere på det. Anonymkode: 364b8...10f 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #13 Skrevet 29. januar 2022 trafikkdirigenten skrev (5 timer siden): Jeg håper hvertfall jeg slipper å møte en så stor idiot som han i pickupen noen gang, personbilen er jeg ikke redd for å møte. Slik kjøring som det pickupen gjorde hører ikke hjemme noe sted, personbilen forstår jeg meget godt. Nei, personbilen veier mindre enn pickupen, så den er det ikke så farlig å møte. Bra du har grunnleggende forståelse av fysikk på plass, for trafikkforståelsen din er under snittet. Anonymkode: 364b8...10f 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #14 Skrevet 1. februar 2022 Det er verre med de som ikke klarer å kontrollere sinnet på veien... Blir man provosert av noe sånt, bør man ikke ha førerkort. Trafikkdirigenten er du neppe ikke... Anonymkode: 2b96b...4c2 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #15 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er verre med de som ikke klarer å kontrollere sinnet på veien... Blir man provosert av noe sånt, bør man ikke ha førerkort. Trafikkdirigenten er du neppe ikke... Anonymkode: 2b96b...4c2 Måten han skriver på minner om han der knulleguden, kanskje han har opprettet ny bruker? Anonymkode: b770d...1cc 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #16 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Måten han skriver på minner om han der knulleguden, kanskje han har opprettet ny bruker? Anonymkode: b770d...1cc Så sant ja... @knulleGuden666 Anonymkode: 2b96b...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå