AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #41 Del Skrevet 29. januar 2022 Jegergryte. Det funker bra med vanlig kjøttdeig også. Den pølsevarianten er også god, tomatpølse eller hva den heter. Kutter opp wienerpølser å slenger de oppi. Anonymkode: 056b1...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #42 Del Skrevet 29. januar 2022 https://www.toro.no/produkter/toro-chicken-chili-bowl-170g/ Bruker seitan i stedet for kylling https://www.toro.no/produkter/toro-stroganoff-gryte-105g/ Bruker sopp og hvite bønner i stedet for kjøtt Anonymkode: 23786...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #43 Del Skrevet 29. januar 2022 Jegergryte og Bali kyllinggryte 😋 Anonymkode: c6ba8...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrittEkeberg Skrevet 29. januar 2022 #44 Del Skrevet 29. januar 2022 Mexicansk. Pleier å ha oppi bønner, kikerter, gulrøtter, mais korn, paprika og cherry tomater fra mutti. Serverer med tortilla chips, salsa, baby spinat og guacamole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 29. januar 2022 #45 Del Skrevet 29. januar 2022 Orientalsk gryte synes jeg er kjempegod, pleier å lage den med kylling. Meksikansk med nachos/salsa/rømme til er også digg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. januar 2022 #46 Del Skrevet 29. januar 2022 Det er utrolig lenge siden jeg har kjøpt noen av disse, men jeg ble sertvert jegergryte med reinsdyrkjøtt for ikke så lenge siden, den var veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 29. januar 2022 #47 Del Skrevet 29. januar 2022 Stroganoff. Bruker fløte i stedet for melk, ekstra sopp, og godt oksekjøtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #48 Del Skrevet 29. januar 2022 Må tydeligvis prøve jegergryte ser jeg 😛 liker bali kyllinggryte og meksikansk gryte. Har alltid i litt ekstra. Anonymkode: b4238...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #49 Del Skrevet 30. januar 2022 Takk for alle svar Anonymkode: 24bd7...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 16. april 2022 #50 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 10.16): Kan bruke det som passer, veldig god med vilkjøtt, men storfe går fin (dog ville jeg kokt det en del først så det er skikkelig mørt), er vel sånn 500 gram som normalt. Men jeg bruker mer kjøtt, og så sopp, bacon og gulrøtter i gryta. Nam, nam! Anonymkode: 7b932...a3f jabx skrev (På 29.1.2022 den 10.16): Man må tilsette selv. Synes reinsdyrkjøtt er godt i. AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 10.20): Takk, da tror jeg det blir fort dyrt akkurat nå. Anonymkode: 24bd7...c97 Jeg elsker Toro sine gryteretter. God måte å ha en velsmakende og tidsbesparende base, for å heller pimpe den opp litt med ulike råvarer. Jeg er veldig fan av jegergryta, og tenker at reinsdyrskav ikke er så dyrt og gir god viltsmak. Noe som gjør gryta magisk er litt brunost oppi, samt koke den opp med laurbærblader. Bruk kun 4/5 av vannmengden som er oppgitt, da blir gryta mer fyldig og smakene mer konsentrert. Av og til tilsetter jeg en dæsj kjøttbiljong/oksekraft i gryta for en rikere smak. Stekt charlottenløk og sopp (helst kantarell) oppi gryta er prikken over i'en. Serveres selvsagt med en mektig potetstappe med litt "grov tekstur". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 16. april 2022 #51 Del Skrevet 16. april 2022 Besserwisser skrev (5 minutter siden): Jeg elsker Toro sine gryteretter. God måte å ha en velsmakende og tidsbesparende base, for å heller pimpe den opp litt med ulike råvarer. Jeg er veldig fan av jegergryta, og tenker at reinsdyrskav ikke er så dyrt og gir god viltsmak. Noe som gjør gryta magisk er litt brunost oppi, samt koke den opp med laurbærblader. Bruk kun 4/5 av vannmengden som er oppgitt, da blir gryta mer fyldig og smakene mer konsentrert. Av og til tilsetter jeg en dæsj kjøttbiljong/oksekraft i gryta for en rikere smak. Stekt charlottenløk og sopp (helst kantarell) oppi gryta er prikken over i'en. Serveres selvsagt med en mektig potetstappe med litt "grov tekstur". Dumt spørsmål men når du allerede gjør såpass mye «ekstra» er du jo veldig nære å bare gjøre alt fra bunnen av.. hvorfor bruke halvfabrikata når du uansett er så godt i gang? ( For meg er hele poenget med hel/halvfabrikata at jeg ikke gidder lage maten selv og vil bare ha noe enkelt..) (Svar til TS: italiensk gryte med kjøttdeig) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. april 2022 #52 Del Skrevet 16. april 2022 (endret) Det er veldig sjeldent, men stroganoffgryta er jo god. Den passer like godt med ris som med potetmos. Ellers hender det ofte at jeg bruker en av suppeposene som base og bygger gryteretter på en enkel måte. F.eks ertesuppe + frossen lapskausblanding + pølsebiter, blir tykk lapskaus. Endret 16. april 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. april 2022 #53 Del Skrevet 16. april 2022 Brukte tandoorigryten mye før jeg fikk en oppskrift på butterchicken som jeg heller bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 16. april 2022 #54 Del Skrevet 16. april 2022 Raven.Writingdesk skrev (1 minutt siden): Dumt spørsmål men når du allerede gjør såpass mye «ekstra» er du jo veldig nære å bare gjøre alt fra bunnen av.. hvorfor bruke halvfabrikata når du uansett er så godt i gang? ( For meg er hele poenget med hel/halvfabrikata at jeg ikke gidder lage maten selv og vil bare ha noe enkelt..) (Svar til TS: italiensk gryte med kjøttdeig) På ingen måte dumt spørsmål, da jeg tenker over det selv og 😅 Jeg tror det er fordi at jeg føler meg litt tiltaksløs når jeg begynner å lage, og tenker: jaja, tar ferdigpose så går det fort. Men så blir det brått: ja, kanskje jeg skulle hatt litt ekstra krydder? Hadde ikke jeg litt løk i kjøleskapet også? Og en litt hard brunostklump igjen? Så baller det på seg og vips har man nesten laget hele gryten fra bunnen av og spedd på med gryteposen 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 16. april 2022 #55 Del Skrevet 16. april 2022 Amerikansk gryte med hvitløksbaguette til og dryssa ost på toppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #56 Del Skrevet 16. april 2022 Jegergryte Anonymkode: 32090...f11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #57 Del Skrevet 17. april 2022 Jegergryte, meksikansk gryterett (med ekstra krydder i) bali kyllinggryte og tandoori er de som går oftest🤭 Putter alltid mye kjøtt og grønnsaker oppi. Går mye Toro her hjemme😂 Anonymkode: b25c7...0ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå