Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører det stadig vekk… at det er flørting. 
Kan noen gi eksempler på hvordan dere blir flørtet med?

tror aldri noen har flørtet med meg..,

Anonymkode: a3185...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig svar, men jeg vet heller ikke hvordan menn flørter. Håper virkelig ikke det er slik at jeg har blitt 40 år uten at noen har flørtet med meg....

Anonymkode: 8abb3...c37

Skrevet

Kommenterer kroppen min

Anonymkode: d2d9d...85c

Skrevet

Lange blikk, komplimenter, erter/kiler/tuller, benytter enhver anledning til å ta på deg 

Anonymkode: 87880...67c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen anelse selv og det har visst funka noen ganger 🙄

Skrevet

Lurer på det samme. Opplever ikke at noen flørter med meg og lurer på hva det er de som mener menn prøver seg og eller flørter hele tiden gjør. 

Anonymkode: 13045...6f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lange blikk, komplimenter, erter/kiler/tuller, benytter enhver anledning til å ta på deg 

I dag et det overgrep eller seksuell trakassering. Helt idiotisk, er ikke min feil at det er sånn. 

Anonymkode: 20254...361

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det hadde heller ikke vært flørt i mine øyne. Det hadde vært å gå for langt. Spesielt det siste der. :nei: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden):

Det hadde heller ikke vært flørt i mine øyne. Det hadde vært å gå for langt. Spesielt det siste der. :nei: 

Det er jo gjerne litt sånn ta deg på skulder’n «åh du da», hvertfall når det er gjensidig..

• Liker 1
Skrevet

Hva med når de plutselig ikke lengre tar en på skulderen ol når de er typen som gjør dette med alle og har gjort det på en tidligere?

Anonymkode: 8abb3...c37

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I dag et det overgrep eller seksuell trakassering. Helt idiotisk, er ikke min feil at det er sånn. 

Anonymkode: 20254...361

Det er virkelig ikke idiotisk. For en fjern ting å si. Bare fordi du ikke opplever det som plagsomt, så kan du ikke si noe om hva vi andre synes er fælt.

Anonymkode: 8ecf1...5a9

Skrevet

Jeg flørter mye innimellom, men ikke slik at det blir oppfattet som kleint eller setter de i en ukomfortabel situasjon. Skjelden jeg nevner noe om utseende. Det er mere en kjapp kommentar eller noe. Ikke er det tilsikter som noen tilnærming heller kun for å gjøre dagen hennes litt bedre. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden):

Jeg flørter mye innimellom, men ikke slik at det blir oppfattet som kleint eller setter de i en ukomfortabel situasjon. Skjelden jeg nevner noe om utseende. Det er mere en kjapp kommentar eller noe. Ikke er det tilsikter som noen tilnærming heller kun for å gjøre dagen hennes litt bedre. 

Elsker slik flørting. Jeg flørter nok ikke så bevisst, men prøver å spille på sjarm. 

Anonymkode: 94a9b...480

Skrevet

Tja jeg er mann og har aldri flørta med noen, tror det er mange som meg 😅 Vil ikke bli sett på som innpåsliten, creepy eller ekkel

Anonymkode: 87687...e02

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hører det stadig vekk… at det er flørting. 
Kan noen gi eksempler på hvordan dere blir flørtet med?

tror aldri noen har flørtet med meg..,

Blikk , morsomme kommentarer , de setter seg gjerne ved bordet ditt , eller ved nabobordet . Gir kompliment eller spør om småting i livet ditt / jobben . Spør deg hvor du skal i ferien , om du har hatt en fin ferie . Spanderer gjerne en øl eller en drink . De skaper gjerne situasjoner / sosiale settinger dere møtes . Litt over snittet interessert i om du har det bra . ( er etter min oppfatning flørting ) ☺️ 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er mann og aner ikke selv hvordan jeg fløter eller når jeg flørter. Skjønner det ikke og ser det ikke. Har aldri noensinne gått inn for å flørte i noen sammenhenger. Vet ikke når jeg bør flørte eller om det er passende å flørte heller. 

For øvrig ser jeg heller ikke når kvinner flørter med meg. Har aldri sett det. Må ha det inn med teskje, og kvinnen bør være så tydelig at selv den mest hardbarket antiflørtenøtten som meg skjønner det. 

Anonymkode: 6cc16...d76

• Liker 1
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan man flørter, men har nå blitt pappa for det. Det er kanskje de som ligger mye rundt som kan flørte? Jeg aner ikke.

Anonymkode: 05e15...0ef

Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Blikk , morsomme kommentarer , de setter seg gjerne ved bordet ditt , eller ved nabobordet . Gir kompliment eller spør om småting i livet ditt / jobben . Spør deg hvor du skal i ferien , om du har hatt en fin ferie . Spanderer gjerne en øl eller en drink . De skaper gjerne situasjoner / sosiale settinger dere møtes . Litt over snittet interessert i om du har det bra . ( er etter min oppfatning flørting ) ☺️ 

Ser mer på sånt som at de er interessert, og at det er mer enn bare flørting . Har jeg rett?

Skrevet

Ser på det som flørting når en mann blunker, prøver å være morsom, er oppmerksom på hva du sier og ler kanskje litt i meste laget når du prøver å være morsom. Det betyr imidlertid ikke at han nødvendigvis vil mer enn å flørte. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser mer på sånt som at de er interessert, og at det er mer enn bare flørting . Har jeg rett?

Tja , muligens . De situasjoner jeg beskriver er nok opplevd av menn jeg tror er interessert . Men Smil , blikk , kommentarer og humor er flørting etter mitt syn . Tenker flørting er at noen gir deg LITT mer oppmerksomhet / interesse enn en random person .  La oss si det enkelt : en person som lettere får fram smilet ditt 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...