ReDBulL-EnErgI Skrevet 29. januar 2022 #1 Del Skrevet 29. januar 2022 Har nå såvidt sovet de siste 5 nettene, våkner bare etter ett par timer med kniver i halsen og klarer såvidt å svelge mitt eget spytt. Symptomer ellers på dagene er snørr, hosting, tette ører. De første dagene hadde jeg også kvalme og diaré. Negativ coronatest Sitter her nå å griner av frustrasjon for jeg har ikke sovet mer enn kanskje en halvtime i natt, og det er med maksdose paracet og nesespray og hostesaft! Jeg blir gærn snart, tips takk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 29. januar 2022 #2 Del Skrevet 29. januar 2022 Ingenting som lindrer særlig på smerter i hals i denne kolleksjonen din..? Får du virkelig noe effekt fra Paracet på dette da? Er vel strengt tatt denne halsen din du ikke får sove av tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 29. januar 2022 #3 Del Skrevet 29. januar 2022 Uff da er vi to. Hvis du har ingefær så lag deg en varm kopp med ingefær, honning og sitron, det kan lindre. Jeg skal lage meg det nå fordi halsen er så vond. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReDBulL-EnErgI Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 29. januar 2022 Har en type pukka te med honning sitron og ingefær i fanget nå, håper det lindrer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 29. januar 2022 #5 Del Skrevet 29. januar 2022 Noe så enkelt som Repsils(honning), synes jeg hjalp for min vonde hals. Kniver i halsen slapp jeg unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 29. januar 2022 #6 Del Skrevet 29. januar 2022 (endret) Du må ha ekte honning og sitronsaft i. Det er antibakterielt og honningen er det som smører strupen og lindrer smerte. Repsils som pitty nevner funker også. Zyx er det jeg synes funker best. Jeg hadde kjørt på en bensinstasjon og kjøpt halspastiller om jeg var deg. Endret 29. januar 2022 av Polyester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Del Skrevet 29. januar 2022 Kjøp en pakke zyx på apoteket. Den inneholder lolalbedøvelse. Jeg pleier å ha den på nattbordet når jeg er syk og nåe jeg da våkner om natta slik, tar jeg 1 stk og suger på den og da blir det bedre og så sovner jeg igjen. Anonymkode: 23923...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 29. januar 2022 #8 Del Skrevet 29. januar 2022 Fibrol er de pastillene (sukkertøyene) jeg selv synes funker best, smaker høgg, men gjør nytta si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #9 Del Skrevet 29. januar 2022 Hør her, om du har så vondt i halsen etter så mange dager må du ta en tur til legen, det kan være streptokokker. Man har lov til å gå til legen selv om det er pandemi vet du! Anonymkode: 30b48...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå