Gå til innhold

Hvor mange grader har du på badet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke, regner med det er ca samme temperatur der som resten av leiligheten eller litt varmere siden det ikke er vindu. Jeg har varmekabler, men de er aldri på. Kan knapt tenke meg noe mer meningsløst på bruke strøm på enn varmekablene på badet, det hadde antagelig blitt 30 grader der om jeg hadde skrudd på.

Anonymkode: e9baf...cef

Annonse

Aner ikke.
Gammeldagse varmekabler med en sånn bryter. Den står på I hos oss.
Bytte 4 trinns bryter om til termostat/bryter med regulering for v |  Mittanbud.no - Få jobben gjort!
(bildet er sakset fra google, men denne ser helt lik ut)
Gulvet er lunt å gå på, og badet er så lite at hvis vi klarer å lukke døra (gammel, fuktskadd kryssfinér/papp-dør) så blir det fort for varmt til å oppholde seg der.

Annonse

Jeg vet ikke størrelsen på badet mitt, men kanskje 4 kvm. Det er et lite bad, akkurat plass til dusj, do, vask og en vaskemaskin presset inn i hjørnet. Vet ikke hvor mange grader det er der inne, varmekablene står på og det er lunt og godt der. Hater å fryse når jeg har dusjet og står og skal tørke meg, eller er uten klær på der inne. 

Jeg driver ikke og slår dem av og på.

Endret av Million
Annonse
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Rundt 18 (varmekabler). 

Setter opp varmen ca. 15 minutter før vi skal dusje. Skrur ned til 18 igjen etter dusjen. 

Anonymkode: f1641...788

Hvis du har varmekabler er dette bortkastet strømforbruk. De vil ikke rekke å varme opp noe som helst på 15 min, kun trekke ekstra støm. 

Vi har vannbåren varme i leiligheten. Badet er ca 12 m2 og varmen står på 23 grader på vinter, og ca 21 på sommer. Rommet er midt huset og tempen er stabil så lenge vi ikke lar dørene stå åpne ut i gangen. 

Anonymkode: 4a046...2ae

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...