AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Sitter i skrivende stund på nattevakt. Det er våken-nattevakt og svært rolig. Hva gjør dere når dere blir trøtte på nattevakt? Kom gjerne med tips. Har nesten 5 timer igjen av vakta. Har kaffe😴 Ser serie, men må pause innimellom fordi jeg blir trøtt av det og. Anonymkode: 830b1...fa5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 TS: Ser nå at jeg publiserte innlegget på helt feil plass. Kan Admin fjerne innlegget? Anonymkode: 830b1...fa5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Tips: Spise frukt eller noe søtt i moderat mendge. Gå noen ekstra runder istedet for å sitte lenge i ro. Anonymkode: 14196...46b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tips: Spise frukt eller noe søtt i moderat mendge. Gå noen ekstra runder istedet for å sitte lenge i ro. Anonymkode: 14196...46b Er på natt 2/3 i dag. Er lite å gjøre på natt her, men foreløpig går det bedre i dag enn i går AnonymBruker skrev (8 timer siden): Meditere ? Anonymkode: c46aa...121 Har tenkt tanken, men har aldri prøvd å meditere før.. Usikker på hvor jeg skal begynne😆 - TS Anonymkode: 830b1...fa5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Sitter også på nattevakt. Har aldri problemer med å holde meg våken da. Men så er jeg ei nattugle... IKKE drikk kaffe eller noe med koffein. Vi har helseundersøkelse med jevne mellomrom og de sier alltid da at vi IKKE skal drikke koffeinholdig og jeg får masse skryt for at jeg ikke drikker kaffe eller energidrikk. Hold deg unna sukker og karbohydrater. Svingende blodsukker er ikke bra for å holde seg våken. Jeg har faktisk brukt sukker som "sovemedisin"... blir så trøtt når blodsukkeret daler. Ha det lyst rundt deg og da hvitt lys. Beveg deg litt og ikke bare sitt stille. Ikke spis et tungt måltid sent i vakta. Anonymkode: 94a2d...db8 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sitter også på nattevakt. Har aldri problemer med å holde meg våken da. Men så er jeg ei nattugle... IKKE drikk kaffe eller noe med koffein. Vi har helseundersøkelse med jevne mellomrom og de sier alltid da at vi IKKE skal drikke koffeinholdig og jeg får masse skryt for at jeg ikke drikker kaffe eller energidrikk. Hold deg unna sukker og karbohydrater. Svingende blodsukker er ikke bra for å holde seg våken. Jeg har faktisk brukt sukker som "sovemedisin"... blir så trøtt når blodsukkeret daler. Ha det lyst rundt deg og da hvitt lys. Beveg deg litt og ikke bare sitt stille. Ikke spis et tungt måltid sent i vakta. Anonymkode: 94a2d...db8 Drakk nettopp en stooor kopp med kaffe, sitter mye i ro og spiser snop Mao, alt jeg ikke skal gjøre da - TS Anonymkode: 830b1...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Har du mulighet for å ta powernap? Anonymkode: d9fe3...330
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 Har med meg laptop og gamer. Flyr tida fort Anonymkode: 3012a...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 3.21): Sitter i skrivende stund på nattevakt. Det er våken-nattevakt og svært rolig. Hva gjør dere når dere blir trøtte på nattevakt? Kom gjerne med tips. Har nesten 5 timer igjen av vakta. Har kaffe😴 Ser serie, men må pause innimellom fordi jeg blir trøtt av det og. Anonymkode: 830b1...fa5 Brett tøy, rydd, finn på noe å sortere Anonymkode: c7da0...10b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du mulighet for å ta powernap? Anonymkode: d9fe3...330 Ingen mulighet for powernap. Er våken nattevakt her. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har med meg laptop og gamer. Flyr tida fort Anonymkode: 3012a...a6c Lurt. Har med egen laptop jeg og. Greit å ha mulighet til film/serie. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Brett tøy, rydd, finn på noe å sortere Anonymkode: c7da0...10b Minimalt av husarbeid å gjøre her på natt, da dagvakta og seinvakta gjør det som trengs. - TS Anonymkode: 830b1...fa5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #12 Skrevet 31. januar 2022 Spill spill istedet for å se serie. Beveg kroppen Spis noe snacks som feks grønnsaker, kjeks eller liknende. Anonymkode: 63e32...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå