AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Del Skrevet 29. januar 2022 Dette er en video av en sann, hjemsøkt spøkelsesdukke. Det som gjør denne YouTube-videoen ekstra creepy er at over 80 mennesker som har sett videoen har blitt dårlige mens de har sett videoen. De har bl.a. følt på kvalme, ubehag og brystsmerter. Og dette er mest sannsynlig forårsaket av spøkelset som hjemsøker dukken i videoen. Jeg så videoen, men måtte stoppe den med en gang fordi jeg plutselig kjente et sånt ekkelt ubehag i brystet. Tenk at jeg faktisk kjente på spøkelsesdukkens vrede! 😱 Huff, det var skikkelig ekkelt! Hvis dere er nysgjerrige, og vil finne ut om dere også får kjenne på dette spøkelsets vrede, så vær så god å se videoen. Men jeg fraråder dere fra å se den, det var en fryktelig ekkel og ubehagelig opplevelse! Tenk at ånder og spøkelser faktisk kan ta seere som ser på YouTube-videoer av dem... Anonymkode: b5811...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 29. januar 2022 #2 Del Skrevet 29. januar 2022 Overtro, tull, tøys. Dette er nocebo effekten i praksis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettyspaghetti Skrevet 29. januar 2022 #3 Del Skrevet 29. januar 2022 Fikk kun en følelse av å se denne videoen... Kjedsomhet. Tull og fanteri, som noen sensitive mennesker lar seg påvirke av. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 29. januar 2022 #4 Del Skrevet 29. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette er en video av en sann, hjemsøkt spøkelsesdukke. Hvilket grunnlag har du for å påstå noe sånt? Har du noen som helst grunn til å hevde dette? Sitat Det som gjør denne YouTube-videoen ekstra creepy er at over 80 mennesker som har sett videoen har blitt dårlige mens de har sett videoen. Nok en påstand helt uten noe bevis eller noe dokumentasjon. Er det du selv som har funnet på dette? Sitat De har bl.a. følt på kvalme, ubehag og brystsmerter. Og dette er mest sannsynlig forårsaket av spøkelset som hjemsøker dukken i videoen. I den grad påstanden er sann (noe du ikke har noen dokumentasjon på), er det mest sannsynlig fordi noen mennesker girer opp seg selv av ingenting. Sitat Jeg så videoen, men måtte stoppe den med en gang fordi jeg plutselig kjente et sånt ekkelt ubehag i brystet. Tenk at jeg faktisk kjente på spøkelsesdukkens vrede! 😱 Huff, det var skikkelig ekkelt! Hvis dere er nysgjerrige, og vil finne ut om dere også får kjenne på dette spøkelsets vrede, så vær så god å se videoen. Men jeg fraråder dere fra å se den, det var en fryktelig ekkel og ubehagelig opplevelse! Tenk at ånder og spøkelser faktisk kan ta seere som ser på YouTube-videoer av dem... Jeg så videoen og utover kjedsomhet, kjente jeg litt irritasjon over at noen kan finne på å tro noe så dumt bare fordi en YouTube-video - hvis du ikke bare tuller for å se om noen andre går på den da. Endret 29. januar 2022 av Capitan Fracassa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. januar 2022 #5 Del Skrevet 29. januar 2022 Som tatt ut av en dårlig skrekkfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Del Skrevet 29. januar 2022 Kjenner ingenting. Det var irriterende, da må jeg fortsatt være på jobb. Anonymkode: 14ff5...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg måtte gå å drite 5 min og 37 sek av videoen. Må være noe skummelt med denne Anonymkode: 24aef...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 29. januar 2022 #8 Del Skrevet 29. januar 2022 Det skumle med denne videoen er ikke innholdet. Det er mildt sagt dørgende kjedelig, men all slags vås folk faktisk lar seg overbevise om og tror på, det er skremmende. Det er vel de samme som frivillig hadde klatret inn i bagasjerommet på bilen til en seriemorder etter å ha blitt fortalt at det er en portal til en magisk verden. Å skaffe medlemmer til en eller annen skrudd sekt tror jeg hadde vært forbausende lett, så naive altfor mange er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå