AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Jeg onanerer når jeg er alene. Noen ganger når jeg har lagt meg og kjæresten kommer og legger seg så har jeg vurdert å begynne å onanere imens vi snakker sammen. Har ikke tatt skrittet for jeg er usikker på om det ville blitt kleint eller rart, eller om han ville syntes jeg er rar… Hensikten med det hele vil være å kåte meg selv og han opp, og at det skal lede til sex. Gjør du/dere dette? Anonymkode: 29d6f...708 1
Rosa Dartle Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Ja, gjør det gjerne foran hverandre, synes det er opphissende. Tror jeg bare valgte å prøve det en gang selv om jeg var redd det kunne bli kleint. Han likte det, og nå er det helt naturlig å gjøre det foran hverandre 😊 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Jeg og dama har gjort det både før sex og noen ganger har vi onanert sammen til vi kommer. Ganske gøy, det å bare onanere foran hverandre uten at det blir til sex er undervurdert. Anonymkode: 5607b...621 1
sicario Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg onanerer når jeg er alene. Noen ganger når jeg har lagt meg og kjæresten kommer og legger seg så har jeg vurdert å begynne å onanere imens vi snakker sammen. Har ikke tatt skrittet for jeg er usikker på om det ville blitt kleint eller rart, eller om han ville syntes jeg er rar… Hensikten med det hele vil være å kåte meg selv og han opp, og at det skal lede til sex. Gjør du/dere dette? Anonymkode: 29d6f...708 Vi gjør ikke det. Eller for ca 15 år siden sist. Jeg er rimelig sikker på at typen din blir glad og syntes det er 100% positivt👍🏻. Ville ikke vært redd det blir kleint
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 Som en litt sjenert mann så var det litt rart men det gikk over veldig fort. Hu blei jo kåtere av å se på meg så det gikk veldig bra etter bare et par min Anonymkode: 5607b...621
Rosa Dartle Skrevet 28. januar 2022 #6 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg og dama har gjort det både før sex og noen ganger har vi onanert sammen til vi kommer. Ganske gøy, det å bare onanere foran hverandre uten at det blir til sex er undervurdert. Anonymkode: 5607b...621 Og veldig kjekt hvis man egentlig er litt for slitne for sex en dag men likevel vil ha litt nærhet og kvalitetstid sammen 😄 2
Dathos Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 Jeg gjør det for kona. Hun har aldri gjort det bortsett fra som et intermezzo i sex-akten. Enten så gjør jeg det fordi jeg håper det kan føre til noe mer, eller når hun av ulike årsaker ikke kan eller vil ha sex. Førstnevnte tilfelle funker sjeldent eller aldri - hun kan bli «fascinert», men that’s it. Jeg gjør det allikevel ganske ofte. Liker å vise henne min kåthet, det pirrer meg i seg selv, men jeg føler jeg må be henne pent om å overvære det hele. Ofte har jeg holdt på en stund og edget før jeg kjører i gang showet for henne. Det kan resultere i noen ganske sinnsyke orgasmer og masse sprut, og ja, da kan hun si noe sånn som at jeg var flink, om det var godt, eller noe sånn 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 Ja det gjør vi ofte. Både samtidig og når han ser på meg eller jeg ser på han. Vi reiser begge en del i jobben og det hender da at vi gjør det for hverandre mens vi er sammen på telefon. Vi har gjort det siden vi var studenter for ca. 30 år siden. Det er derfor blitt en naturlig del av seksualiteten vår. Anonymkode: 62858...3ba
Scoops Skrevet 29. januar 2022 #9 Skrevet 29. januar 2022 Jeg elsker ihvertfall å se på han når han gjør det foran meg, tenner meg noe enormt. Er ikke så ofte jeg gjør det foran han da
Frøken Rosa Skrevet 29. januar 2022 #10 Skrevet 29. januar 2022 Gjorde det ikke med forrige partner,men det er noe jeg ønsker å gjøre når jeg finner meg en mann igjen. Tenner på å ha en som ser meg gjøre det,og jeg tenner på å se en mann nyte seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #11 Skrevet 29. januar 2022 Nei, det gjør vi aldri. Det er egentlig litt rart, men for mange er onani er en veldig privat ting som man ikke ønsker at andre skal se. Det gjelder også for folk som ellers er utpreget åpne og frimodige i parsexaktiviteter. Anonymkode: 68df6...c92 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #13 Skrevet 29. januar 2022 Skulle ønske vi gjorde det. Det kan fint erstatte å ha sex sammen, som variasjon. Anonymkode: bd541...6c2 1
Anjatapinjata Skrevet 29. januar 2022 #14 Skrevet 29. januar 2022 Har aldri gjort det tidligere, men jeg og ff Har gjort det ganske mye. Stort sett før eller i sexakten. Noen ganger avslutter vi sammen på den måten. Har også onanert og vist meg frem for han når jeg har uka mi. Så har jeg enten runket han eller så runker han selv til han kommer. Veldig turnon faktisk😁 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #15 Skrevet 29. januar 2022 Nei, og nei. Anonymkode: c55f3...17f 1
Gjest Warrior Skrevet 29. januar 2022 #16 Skrevet 29. januar 2022 Vet ikke om du mener kun kjærestepar eller om du mener sexpartnere også? Gjør det i alle ofte med de jeg har sex med. Synlig for hverandre og hjelper hverandre. Gjort det med tidligere kjærester også.
Jdz Skrevet 29. januar 2022 #17 Skrevet 29. januar 2022 Vi gjør det av og til for å krydre, det kan være veldig givende 🥰
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #18 Skrevet 29. januar 2022 Jeg, mann, onanerer ved kona i senga. Hun vil ikke det, men jeg skulle ønske hun ville. Anonymkode: 26f2f...0b0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #19 Skrevet 30. januar 2022 Mannen blir fornærmet om jeg gjør det, han sier han føler seg overflødig. Anonymkode: adfa8...0ab
Gjest Smeltemann Skrevet 30. januar 2022 #20 Skrevet 30. januar 2022 Trodde det var noe alle e gjorde jeg. Vi gjør det sammen eller på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå