Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til dere! 🤗

jeg lurte på om det er noen hær inne som har erfaring med samtale etter intervju prosessen, til en aktuell jobb.. jeg og noen få andre var heldige nok til å komme på video intervju. 

fikk beskjed at jeg får svar innen 14 dager, og i dag fikk jeg Mail!! de vil gjerne ta en prat med meg på mandag igjen, (videomøte). 

jeg lurer da på om noen vet om dette er et godt tegn eller et dårlig tegn? 

Anonymkode: 0e8bc...d48

• Liker 1
Skrevet

Det er selvsagt et godt tegn. Hvis du ikke var aktuelt ville de sendt e-post eller ringt direkte. Lykke til på mandag!

Anonymkode: be563...9e7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er selvsagt et godt tegn. Hvis du ikke var aktuelt ville de sendt e-post eller ringt direkte. Lykke til på mandag!

Anonymkode: be563...9e7

Tusen takk for svar! 

okei så visst det var et avslag så er det mer sannsynlig at de bare ringer eller sier det på Mail? 

Skrevet

Jeg ville forberedt det som et andregangs intervju. Være forberedt på å svare mer utfyllende på ting fra første runde, og samtidig tenke godt over hvilke krav du har til jobben.

Jeg synes det er ett godt tegn, og at dette er en samtale for å avklare det siste liksom. Hadde det vært avslag så hadde det vært en kort mail. Hadde det vært en ny intervju-runde burde dem sagt det. Når dem innkaller til en samtale, så er det oftest snakk om "siste finish". Men selv om det høres mer uformelt ut med "samtale" så ville jeg forberedt det som intervju.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
6 hours ago, Taluno said:

Jeg ville forberedt det som et andregangs intervju. Være forberedt på å svare mer utfyllende på ting fra første runde, og samtidig tenke godt over hvilke krav du har til jobben.

Jeg synes det er ett godt tegn, og at dette er en samtale for å avklare det siste liksom. Hadde det vært avslag så hadde det vært en kort mail. Hadde det vært en ny intervju-runde burde dem sagt det. Når dem innkaller til en samtale, så er det oftest snakk om "siste finish". Men selv om det høres mer uformelt ut med "samtale" så ville jeg forberedt det som intervju.

Tusen takk for godt tips! Skal definitivt bruke det som et andregangs intervju, eller i hvertfall være forberedt på at det kan ende opp å være det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

jeg lurer da på om noen vet om dette er et godt tegn eller et dårlig tegn? 

Anonymkode: 0e8bc...d48

Utvilsomt et godt tegn. Det betyr at du enten enda er med i prosessen etter at noen har blitt luket bort eller at du har fått jobben. Mulig det kun er noen tilleggsspørsmål du må svare på, men du er med fortsatt!

Anonymkode: 0cbaf...74b

Skrevet

Har opplevd det en gang, da ønsket de meg og minst én annen inn til samtale igjen (hver for oss, men jeg fikk vite om at jeg ikke var den eneste fordi jeg fikk en sms med "hei Lise"... jeg heter IKKE Lise. Mottok like etter en sms med "beklager, feil navn, blabla"). 

Like etter samtale nr 2 ringte de og tilbød meg jobben.

Lykke til! 

Anonymkode: 93970...f57

Skrevet

Jeg fikk tilbudet iløpet av en kort andregangssamtale. :)

Anonymkode: 18770...ceb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...