AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Jeg har siden 20-årene, vært i to lange forhold, på hhv 3 år og 7 år, med to utenlandske menn (to ulike land i Midt-Østen), og har barn med den ene. Disse to har en del fellestrekk og jeg innser at jeg ikke passer med menn fra en så ulik kultur. Alle er selvsagt ikke like, men grunnlaget deres er ofte det samme. Utseendemessig faller jeg lettere for "mørke menn" enn norske, og det er veldig få norske menn jeg finner tiltrekkende. Når jeg pleide å gå mye ut på byen osv før, var det sjelden norske menn oppsøkte meg, det var alltid utenlandske. Nå er jeg altså singel, og leter ikke etter mitt neste forhold. Men jeg bare tenker på: Hva vil en evt. norsk mann tenke om at jeg har vært i så lange forhold med utenlandske menn? Blir det sett like ned på som en mann som f.eks har hatt damer fra Thailand/Filippinene? Føler jeg har så mye bagasje, pga menn jeg har valgt og ting jeg har opplevd og stått i, som vil være vanskelig å forsvare til en evt. neste mann.. Anonymkode: bff2a...462
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Hei. Det er ingen skam at du har vært sammen med utenlandske menn. Stå for de valgene du har tatt. Du tok valgene du gjorde for en grunn. En ny partner skal ikke bry seg om hvem du tidligere valgte som partner. Lykke til! Dette ordner seg. Anonymkode: a9533...6b0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Hvis en eventuell partner henger seg opp i det på en negativ måte så bør du vurdere om han er noe for deg, fordi... 1) hva er vitsen med å mase og plage detg for noe du ikke kan få gjort noe med, og som skjedde før ham? 2) potensiell rasist/hobbyrasist. Anonymkode: 9d1f6...241
Eneri Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Hev haka. IKKE uttrykk på noen som helst måte at du 'forventer' å oppleve å bli sett ned på pga dine foregående forhold til utenlandske menn. Barnet ditt har en av foreldrene sine fra en annen kultur, og det bør ikke komme ett eneste mindreverdighetssignal fra deg om temaet. Møter du en mann med antydning til slike holdninger, kutt tvert både for egen og barnets skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Jeg hadde heller hatt den holdning å si at det har vært tilfeldig. Er nok ikke lurt å fortelle at du har hatt en greie for de. Det vil skape usikkerheter ut i forholdet. Anonymkode: 9ac88...27d
Silva Pluvialis Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Jeg har også vært i et forhold med en utenlandsk mann. Hvis noen sier noe på det så bye bye. Slike folk er virkelig ikke verdt å involvere seg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå