AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Min datter på 9 år driver stadig å snyter nesa si på papir. Hun snyter seg minst 3 ganger hver time, og har gjort dette i snart et år. Startet med at hun gikk ofte inn på badet for å snyte seg på dopapiret. Jeg har spurt henne om hvorfor hun snyter seg så ofte, og hun sier at det er fordi hun er veldig snørrete hele tiden. Har også oft e sett på papiret etter at hun har snytet seg at det er massevis av snørr på papiret, og hører hver gang hun snyter seg at blåselyden er "våt" og varer i minst 3 sekunder. Jeg og mannen min kjøper stadig pakker med sånne små papirlommetørklær til jenta vår som hun kan ha i lomma og ta med seg når hun skal på skolen, til fotballtreningen, til basketballtreningen, besøke venninner osv., og de blir fort brukt opp fordi hun snyter seg så masse. Bortsett fra at hun snørrer veldig mye konstant har hun verken problemer med halsen, lungene eller har forkjølelsessymptomer. Hva kan egentlig dette komme av? Kan dette være senvirkninger etter at hun ble smittet med korona høsten 2020? Dette har foregått i snart et år. Anonymkode: 93dc5...38c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Har dere sjekka om hun kanskje er allergisk mot noe? F.eks. pollen? Anonymkode: 5e65f...39c
Vera Vinge Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Fort å tenke allergi da, av type helårs.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 Ts her. Hun har vært sjekket for allergier, men alle prøvene har vært negative. Hun er ellers en frisk, blid, aktiv og sosial jente som både spiller fotball, spiller håndball, spiller basketball, turner, rir og er med venninner. Anonymkode: 93dc5...38c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Hun kan reagere/ være sensitiv på ting selvom det ikke slår ut på allergitestene. Har dere noen kjæledyr i hus? Selv reagerer jeg på diverse pollen, gress og pels, slår ikke ut som allergi, men blir borte når jeg tar allergimedisiner. Så legen skriver ut det til meg. Anonymkode: fad6b...964
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 Har dere sjekket for alt, også midd? Midd har man rundt seg hele året Anonymkode: 18dfa...711
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 Høres i hvertfall ut som hun har i overkant mye og gjøre for en ni åring. I tillegg til fotball, håndball, basket, ridning og venner regner jeg med hun gjør lekser for eksempel. Hun er kanskje overarbeidet. Anonymkode: 26294...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå