Gå til innhold

Hvorfor blir jeg venn med min kjærest ex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke første gangen. En av mine beste venner er min ex sin ex. Jeg har også blitt venn med en annen ex av min ex. Nå har jeg kjempegod kjemi med min samboers ex, grunnen til at vi har fått god kjemi er fordi min samboer og henne har et felles barn. Vist vi ringes for å snakke om barnet kan vi snakke i lang lang tid. Hvorfor får jeg venner som har vært exer??

Anonymkode: e37f1...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke første gangen. En av mine beste venner er min ex sin ex. Jeg har også blitt venn med en annen ex av min ex. Nå har jeg kjempegod kjemi med min samboers ex, grunnen til at vi har fått god kjemi er fordi min samboer og henne har et felles barn. Vist vi ringes for å snakke om barnet kan vi snakke i lang lang tid. Hvorfor får jeg venner som har vært exer??

T.s her: Må også sitere at min samboers ex og jeg er ganske like av personlighet. Vi snakker veldig lett sammen. 

Skrevet

Jeg tenker at du har en vinnende personlighet det er lett å like. En flott egenskap syns nå jeg 🙂

Anonymkode: 539ca...50e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høres bare positivt ut.

Tyder på at du er voksen/moden 👍🏻

Skrevet

Så bra. Hadde veldig god kontakt med ex til en ex. Funket supert, spesielt iht å være bonus mor, og tiden etter bruddet, ble også bedre for barnet, som nå er godt voksen og fortsatt stor plass i hjertet mitt

Anonymkode: f494d...383

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...