AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Er det noen som har hatt korona som har mistet smaks og luktesansen. Jeg er på dag 4 og tapte disse sansene på dag 2. Skjønner at det tar litt tid, men jeg har et evigvarende panikkangstanfall fordi jeg er så redd for at den ikke kommer tilbake. Aldri hadde jeg trodd at man var så avhengig av lukt og smak. En ting er maten som ikke smaker, men det å ta seg en dusj og ikke kjenne såpelukta. Får panikk for om jeg lukter et eller annet. Får masse rare tanker, om at det brenner og at jeg ikke kjenner røyklukten. Blir gal av dette. Please si at de fleste får den tilbake ? Erfaringer ?? Anonymkode: 4eead...015
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det noen som har hatt korona som har mistet smaks og luktesansen. Jeg er på dag 4 og tapte disse sansene på dag 2. Skjønner at det tar litt tid, men jeg har et evigvarende panikkangstanfall fordi jeg er så redd for at den ikke kommer tilbake. Aldri hadde jeg trodd at man var så avhengig av lukt og smak. En ting er maten som ikke smaker, men det å ta seg en dusj og ikke kjenne såpelukta. Får panikk for om jeg lukter et eller annet. Får masse rare tanker, om at det brenner og at jeg ikke kjenner røyklukten. Blir gal av dette. Please si at de fleste får den tilbake ? Erfaringer ?? Anonymkode: 4eead...015 Jeg mistet luktesans fullstendig et halvt år, så kom forvrengt luktesans. Det var det verste, da kan mat lukte direkte dritt. Hadde problemer med å spise i kantina på jobb blandet annet. Nå lever jeg med svak og forvrengt luktesans. Det påvirker smakssans og appetitt. Over et år siden jeg ble smittet. Har redusert livskvaliteten. Anonymkode: 003ef...856
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Hos meg kom den tilbake etter ei uke. Litt etter litt, men innen noen dager var alt normalt igjen. 😊 Anonymkode: a69de...d1d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 «Evigvarende panikkanfall» var drøyt da, såå ille er det ikke, du greier deg fint. Og kommer den ikke tilbake er det lite du får gjort med det. Hjelper deg lite å bekymre deg så prøv å ta livet som det kommer. Tror de fleste med Omiceon får den tilbake ganske raskt. Anonymkode: 003ef...856
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Jeg har akkurat gått gjennom det samme, og hos meg meg kom den tilbake etter 10 dager 😊 Anonymkode: c44f4...ab8
Anbefalte innlegg