Gå til innhold

Mannen min tjener skammelig mye penger og jeg innrømmer at jeg er en troféfrue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette egentlig? Er det helt greit?

Anonymkode: 9b568...b02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Same. Selvsagt er det helt greit?

Anonymkode: 78823...0f3

Skrevet

Det hørtes trist ut, synes jeg

Anonymkode: b45d5...7ab

• Liker 6
Skrevet

Jaha? Kjekt for deg at dere har god økonomi da 🤷‍♀️

Anonymkode: 9137d...51f

• Liker 1
Skrevet

OK

• Liker 2
Skrevet

Couldn't care less.

Anonymkode: 2ba14...902

• Liker 4
Skrevet

Deg om det. For noen er penger det aller viktigste, at det er ekte kjærlighet. Og du er vel en golddigger, da.

Anonymkode: 628b8...98c

• Liker 3
Skrevet

Greit for hvem? For deg eller meg?

Jeg bryr meg katta. Gift deg med hvem du vil og gjør hva du vil. Du er en anonym dame på nett, hvorfor skulle jeg bry meg?

Anonymkode: c5ac8...400

• Liker 15
Skrevet

Hvis det er greit for deg er det greit for meg. Bare ha pensjon i bakhodet!

Anonymkode: 72062...f96

• Liker 7
Skrevet

Fint for deg så lenge du fortsatt er et trofe? 

Anonymkode: d12f4...7c2

• Liker 2
Skrevet

Det er helt greit. Ikke mitt liv eller min alderdom. Jeg har ingen venner som lever sånn og det er det en grunn til 👑

Anonymkode: 430a3...437

• Liker 5
Skrevet

Håper du sikrer deg selv, sånn at om han om noen år ønsker seg en yngre trofèfrue, så har du noe å leve av og en grei pensjon i vente????

Anonymkode: c75a0...792

• Liker 7
Skrevet

Dere har vel fått nøyaktig hva dere tror dere er ute etter. En stund. Problemer syns jeg det kun blir den dagen dere setter barn til verden. Ikke lag rekvisittunger som så mange før dere. Barn som omtrent ikke ser foreldrene sine.

• Liker 4
Skrevet

Du vet vel selv hva som er rett for deg, hvorfor så opptatt av hva andre synes, er du veldig usikker på deg selv? ❤️

Anonymkode: f4976...780

• Liker 2
Skrevet

Det hadde jeg aldri ville si høyt. :ler: 

Greit nok at mannen tjener godt, men at jeg selv ikke hadde hatt noe som helst innhold i livet mitt? 🤷‍♀️ Hadde vel heller sagt noe som: «Jeg er hjemmeværende nå som barna er små, for å få mest mulig tid sammen med de» (dersom du har barn) eller... jeg vet egentlig ikke, du jobber frivillig for veldedige organisasjoner ? 😅🙈 

«Jeg bruker tiden min på å trene, gå til frisøren, sminke meg og shoppe klær» er i alle fall noe jeg ville ha skammet meg dypt over å si til noen, og jeg kunne heller ikke ha tenkt meg et slikt liv. Ta noen fag på universitet i det minste da, det er jo så mye å lære! 🙈 Nei, jeg hadde i alle fall kjedet meg i hel. Og en mann som tjener såpass mye jobber nok også mye, så kvalitetstiden hadde vel blitt redusert til et minimum, og veien hadde vært kort for å bytte meg ut når jeg ble eldre og mindre fast i fisken (særlig dersom jeg ikke hadde noen interessante betraktninger fra dagen min å komme med, i og med at dagen min hadde blitt brukt til å dasse rundt og drive med dill 😅)

Anonymkode: 18973...aab

• Liker 6
Skrevet

Sikkert supert for dere. Men er det egentlig nok for deg - å ha din verdi og identitet helt knyttet til en annen person? Du er verdt noe fordi du er pen (antakelse) og gift med X?

Håper du også har andre ting i livet sitt der du når noen egne mål og mestrer egne oppgaver. 

Anonymkode: f97a6...302

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert supert for dere. Men er det egentlig nok for deg - å ha din verdi og identitet helt knyttet til en annen person? Du er verdt noe fordi du er pen (antakelse) og gift med X?

Håper du også har andre ting i livet sitt der du når noen egne mål og mestrer egne oppgaver. 

Anonymkode: f97a6...302

Ingen er pene for alltid. Og det er vel gjerne der problemene begynner 🙈

Anonymkode: 18973...aab

• Liker 4
Skrevet

Er dere oppriktig glade i hverandre og trives sammen? Isåfall ser jeg ingen ting i veien med at du nyter godt av hans inntekt.

Hvis du kun er med ham for pengene og han kun er med deg fordi du ser bra ut på armen hans, så synes jeg det høres nitrist ut. Men om dere er fornøyd med det, så er jo det deres valg…

Anonymkode: 6516d...13a

• Liker 6
Skrevet

Hvis dere har et godt forhold er det jo null stress. 

Anonymkode: 64bad...918

• Liker 1
Skrevet

Det er helt greit for meg at du er det, men jeg hadde aldri klart å være det selv. Det strider mot alle mine verdier, og ikke minst personlighet. Ser på slike mennesker som veldig enkle, uten ambisjoner eller vilje til å ta hånd om seg selv. Jeg ville aldri hatt deg som venninne, nettopp fordi jeg ikke hadde klart å respektere deg som et ekte menneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...