AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Bruker dere selvbruning? Jeg har rødt hår og helt hvit hud, og er avhengig av bodylotion med selvbruning. Syns det er så stress og alltid måtte smøre seg med dette etter hver dusj. Skulle ønske jeg kunne bli komfortabel med min hvite hud, men føler meg bare bleik og syk hvis jeg ikke faker litt farge. Hvordan kan jeg gå frem for å slippe dette smørestyret?🙈 syns blek hud er nydelig på andre, men ikke på meg selv. Anonymkode: 20193...738
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Nei - det gjør jeg ikke. Anonymkode: 7ae1f...fab 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Nei, bruker ikke det... Hvor gammel er du? Fregner, eller bare blek? Anonymkode: 8f473...df2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Passer gylden hud og rødt hår? Kan ikke huske å ha sett bilder, men det er sikkert fint. Anonymkode: 6dd5e...c9c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Nei men jeg er ikke helt bleik, har en del lyse fregner som gjør at jeg ser litt mer gylden ut 😅 jeg farger vipper og bryn da de er helt lyse, så ser det litt freshere ut Anonymkode: 03cce...6aa
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Jeg bruker ingen selvbruningsprodukter eller tar sol annet enn naturlig fra sola (sol gjør meg uansett ikke brun, bare brent🤣😩) jeg kan ikke helt se for meg at brun/gyllen hud passer til naturlig rødt hår..? elsk deg selv! Jeg er sikker på at du er nydelig! Du sier du synes blek hud er fint på andre, men ikke på deg selv. Hvorfor? Hva er annerledes med deg? Jobb med selvtilliten fremfor brunfargen❤️ Anonymkode: da46e...9c4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 Vær stolt av ditt røde hår, bleke hud og fregner om du har det. Du er sjelden. Hvilken øyenfarge har du? Anonymkode: 0472b...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 Nei, det gidder jeg ikke... jeg farger bryn og bruker mascara, eller elsker jeg å være rødhåret 😀 Anonymkode: c3f0e...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #9 Skrevet 29. januar 2022 Er i 20-årene og har brukt selvbruning siden tenårene. Blir ikke gylden, bare et hint av ikke-blekhet😅 har brune øyner. Føler andre har glatt og plettfri hud, mens jeg har ikke det. Og blodårene viser godt gjennom huden, ekstra godt enn hos brune. Også føler jeg at jeg ser mer lubben ut siden jeg er bleik. Syns blek hud er finere hos andre og jeg syns de som går med korte shorts med hvite bein om sommeren er kjempetøffe! Dette høres veldig overfladisk, men det plager meg, for jeg har fått kommentarer hele livet om at jeg må være mer i sola osv, men problemet er jo at jeg kunne sittet i sola hele dagen, hele sommeren uten å få farge. Ts Anonymkode: 20193...738
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 Noen andre? TS Anonymkode: 20193...738
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Ikke rødt hår men blond og blåøyd og blir ganske blek om vinteren. Bruker selvbruning til fest og om jeg skal vise overkropp og selvbruningsdråper i ansiktet noen dager i uka. Ser sånn 100 ganger bedre ut når jeg er brun. Ser syk ut om jeg er helt hvit i ansiktet. Gleder meg til sommeren. Anonymkode: 39ae6...11a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 23.13): Er i 20-årene og har brukt selvbruning siden tenårene. Blir ikke gylden, bare et hint av ikke-blekhet😅 har brune øyner. Føler andre har glatt og plettfri hud, mens jeg har ikke det. Og blodårene viser godt gjennom huden, ekstra godt enn hos brune. Også føler jeg at jeg ser mer lubben ut siden jeg er bleik. Syns blek hud er finere hos andre og jeg syns de som går med korte shorts med hvite bein om sommeren er kjempetøffe! Dette høres veldig overfladisk, men det plager meg, for jeg har fått kommentarer hele livet om at jeg må være mer i sola osv, men problemet er jo at jeg kunne sittet i sola hele dagen, hele sommeren uten å få farge. Ts Anonymkode: 20193...738 Jeg sliter også med at jeg blir likblek om vinteren(og jeg er ganske ble om sommeren også..)! Men jeg syntes det kan se veldig pent ut naturlig, så lenge man klær seg i farger som kler en. Jeg kan f.eks ikke bruke svart(og ikke helt hvite heller🙁) , eller klær som har kald fargetone. Da ser jeg helt syk ut😳 Så jeg passer på å bruke farger som får meg til å se bra ut. Også passer jeg på å gi huden min nok fukt, og dekker over blåe ringer under øynene med sånn color corrector. Hudpleie og hvordan du sminker deg, er viktig! «Dewy makeup» er min favoritt, og passer godt til de som er bleke, men som allikevel har litt varme i hudundertonen. Jeg er helt likblek, og har synlige blåe blodårer under øynene, så man skulle kanskje trodd at jeg hadde kald hudtone.. Men jeg har veldig sånt gyllent blondt hår, så litt varme er det jo. Anonymkode: ac231...b2e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 23.13): Er i 20-årene og har brukt selvbruning siden tenårene. Blir ikke gylden, bare et hint av ikke-blekhet😅 har brune øyner. Føler andre har glatt og plettfri hud, mens jeg har ikke det. Og blodårene viser godt gjennom huden, ekstra godt enn hos brune. Også føler jeg at jeg ser mer lubben ut siden jeg er bleik. Syns blek hud er finere hos andre og jeg syns de som går med korte shorts med hvite bein om sommeren er kjempetøffe! Dette høres veldig overfladisk, men det plager meg, for jeg har fått kommentarer hele livet om at jeg må være mer i sola osv, men problemet er jo at jeg kunne sittet i sola hele dagen, hele sommeren uten å få farge. Ts Anonymkode: 20193...738 jeg kjenner meg veldig godt igjen i dette. Da jeg var i 20-årene gikk jeg ikke i shorts, og aldri i skjørt uten strømper før jeg hadde fått litt sol på bena. Men på den måten fikk jeg jo ikke sol på bena. Kjenner jeg blir rasende bare jeg leser det du skriver om kommentarer om å være mer i sola. Jeg hadde noen år der jeg brukte selvbruning på forsommeren, men jeg sluttet med det. For mye styr. Samme med soling. Blir ikke brun likevel, så det er ikke verd styret. Jeg bestemte meg for å ikke kaste bort livet mitt på å styre med noe jeg ikke kan endre likevel. Droppet selvbruning, og fokuserer på en naturlig kremblush som gir litt glød i ansiktet., og leppestift med fin farge. Klær i varme farger som jeg kler. J Anonymkode: e4de0...c16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå