AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Kjæresten skulle inn på pc’n sin i dag og åpnet den mens jeg satt ved siden av. Plutselig ser jeg min fb åpen på hans pc!!! Spør han hvordan i alle dager det var skjedd, men han påstod at han hadde ingen aning. Han blånektet på at han hadde logget inn.Jeg har ikke kode på hans pc og har aldri vært inne der. Han må jo på en eller annen måte fått tak i min innlogg og vært inne og snoket. Jeg har absolutt ingenting å skjule, men ligger meldinger på Messenger fra venninner som han ikke skal se. Venninner som har fortalt meg ting han ikke har noe med. Som sagt ingenting å skjule, men syntes likevel ikke det er greit. Anonymkode: b3cde...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Bytt passord og sett på 2-trinns pålogging. Anonymkode: b367a...624 19
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Han lyver jo. Anonymkode: 8376f...458 11
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Han har snoket. Er ingenting å lure på. Om du ikke har logget inn der før så har en annen gjort det. Siden det er hans pc er det han. Hvem andre skulle logget seg på din Facebook på hans pc? Anonymkode: 91cff...440 8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 Gå inn på facebook og se hvor du er logget inn. Mulig han har logget inn hos deg på flere enheter, da kan du evt se hvor. Anonymkode: 4baad...e89 9
NiceOrNothing Skrevet 28. januar 2022 #6 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kjæresten skulle inn på pc’n sin i dag og åpnet den mens jeg satt ved siden av. Plutselig ser jeg min fb åpen på hans pc!!! Spør han hvordan i alle dager det var skjedd, men han påstod at han hadde ingen aning. Han blånektet på at han hadde logget inn.Jeg har ikke kode på hans pc og har aldri vært inne der. Han må jo på en eller annen måte fått tak i min innlogg og vært inne og snoket. Jeg har absolutt ingenting å skjule, men ligger meldinger på Messenger fra venninner som han ikke skal se. Venninner som har fortalt meg ting han ikke har noe med. Som sagt ingenting å skjule, men syntes likevel ikke det er greit. Anonymkode: b3cde...9ac Bytt passord umiddelbart . Å mulig du bør bytte kjæreste og 😅 10
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #7 Skrevet 28. januar 2022 Stalking. Selv digital. Er en sterk indikator for videre misbruk. Løp. Anonymkode: 54953...a4b 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #8 Skrevet 28. januar 2022 Alltid ha totrinnspålogging og varsel på epost om en annen enhet forsøker logge seg på. Klart han lyver, han må jo ha logget seg inn. Snokete fyr og i tillegg løgner, hadde revurdert det forholdet der altså. Anonymkode: 0329d...b55 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #9 Skrevet 28. januar 2022 Sjekk hvor du er innlogget, klikk på Se alle, klikk på de tre prikkene og Logg ut. Skift passord og aktiver 2-trinns innlogging. Dump typen. Anonymkode: f8ea2...c7e 4
Ulven Skrevet 28. januar 2022 #10 Skrevet 28. januar 2022 Du bør skifte passord OG kjæreste. Og google keylogger. For er han kapabel til å gå inn på facebooken din, er han kapabel til å stalke deg andre steder også. 7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #11 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kjæresten skulle inn på pc’n sin i dag og åpnet den mens jeg satt ved siden av. Plutselig ser jeg min fb åpen på hans pc!!! Spør han hvordan i alle dager det var skjedd, men han påstod at han hadde ingen aning. Han blånektet på at han hadde logget inn.Jeg har ikke kode på hans pc og har aldri vært inne der. Han må jo på en eller annen måte fått tak i min innlogg og vært inne og snoket. Jeg har absolutt ingenting å skjule, men ligger meldinger på Messenger fra venninner som han ikke skal se. Venninner som har fortalt meg ting han ikke har noe med. Som sagt ingenting å skjule, men syntes likevel ikke det er greit. Anonymkode: b3cde...9ac Gå til høyre hjørne inn på knappen innerst til høyre (ei nedover pil/trekant), trykk på den. Gå inn til "personvern og innstillinger"- Trykk på "Innstillinger", trykk på "sikkerhet og innlogging". Da ser du hvor du er pålogget nå. Så kan du. logge deg ut av alle enhetene. Pluss endre passordet og ta ekstra sikring på kontoen. Anonymkode: a82b4...657 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #12 Skrevet 28. januar 2022 Har byttet passord og aktivert to trinnsaitorisering. Anonymkode: b3cde...9ac 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #13 Skrevet 28. januar 2022 Det der er så stort tillitsbrudd at jeg virkelig hadde vurdert å bytte kjæreste også. Som flere har nevnt, er han fått tak i innloggingen til der så har han kanskje tilgang til andre ting også. Det er faktisk et lovbrudd, det han har gjort her. Og i tillegg så juger han? Anonymkode: 40173...a8c
Paulinetta Skrevet 29. januar 2022 #14 Skrevet 29. januar 2022 Dette var triste greier, jeg hadde blitt forferdelig skuffet! Fastholder han på at det ikke er han? Det første som må skje om han skal tilgis og ikke dumpes, er at han innrømmer dette. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #15 Skrevet 17. februar 2022 Tillitsbrudd å gå inn på hverandres FB? Lol, er vel ingen ting å henge seg opp i. Anonymkode: 7f3f0...222
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #16 Skrevet 17. februar 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tillitsbrudd å gå inn på hverandres FB? Lol, er vel ingen ting å henge seg opp i. Anonymkode: 7f3f0...222 En Facebook profil er neppe så spennende, men det er ikke greit å lese private meldinger altså. Da er det kontrollerende og snokete Anonymkode: 26809...2af 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #17 Skrevet 17. februar 2022 Hvorfor går alle damer her ut fra at en mann vil lese meldinger med andre damer? En mann er alltid kun interessert i hva hun skriver med andre menn. Anonymkode: 7f3f0...222
norw Skrevet 17. februar 2022 #18 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor går alle damer her ut fra at en mann vil lese meldinger med andre damer? En mann er alltid kun interessert i hva hun skriver med andre menn. Anonymkode: 7f3f0...222 Det vet du ikke. Blir fort til at man sjekker litt diverse om man først har tilgang. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #19 Skrevet 17. februar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor går alle damer her ut fra at en mann vil lese meldinger med andre damer? En mann er alltid kun interessert i hva hun skriver med andre menn. Anonymkode: 7f3f0...222 Mine venner har da krav på konfidensialitet uavhengig av kjønnet deres.. Anonymkode: 26809...2af 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #20 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mine venner har da krav på konfidensialitet uavhengig av kjønnet deres.. Anonymkode: 26809...2af I begynnelsen av et forhold lever man på en måte hvert sitt liv, men tror de færreste gjør det etter å ha vært sammen noen år. Da vet nok den andre parten det meste om vennene dine uansett. Anonymkode: 7f3f0...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå