Gjest Onkel Reisende Mac Skrevet 21. oktober 2005 #1 Del Skrevet 21. oktober 2005 Da blir det Glasgowtur på meg og min kjære i november. Aldri vært der før, så nå er det innsamling av ALT av tips og råd for denne turen. Hva skal vi se, hvor skal vi shoppe, hva skal vi shoppe, hvor skal vi spise, hva skal vi spise, hvor skal vi gå ut, hvor bør man ikke gå, hva har man på seg, hva er dyrt, hva er billig? Kunne fortsatt i det uendelige, håper der kommer med alle forslag dere har. Kom også gjerne med linker om dette dersom dere har. På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #2 Del Skrevet 21. oktober 2005 Glasgow er nesten London i miniatyr. Shopping og spisesteder har du i sentrum som ikke er spesielt stort. Hyggelige spisesteder med god mat finnes overalt. Mer kan du lese her http://www.glasgowpanorama.co.uk/ - Mio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #3 Del Skrevet 21. oktober 2005 Her finner du litt tips: http://www.glasgow.world-guides.com/glasgow_shopping.html Var i Glasgow for et par uker siden og likte meg veldig godt! Handlet en del på St. Enoch, et stort kjøpesenter med masse moro. Buchanan Galleries er ganske stort det også, men likte St. Enoch bedre. Ellers er det mye i Sauchiehall Street, både butikker og restauranter. Synes turistbussene var artig å få med seg også. Det er hopp på- busser som kjører gjennom byen. (lurt å kjøpe billetten til den som har to dagers-pass) Ellers er de kjempehyggelige disse skottene! (ALLE vi møtte var superkoselige!) KOS DERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onkel reisende mac Skrevet 24. oktober 2005 #4 Del Skrevet 24. oktober 2005 Tusen takk til dere som har svart! Noen flere som vil opplyse om noe, mange Glasgow-eksperter her, virket det som!? Som sagt, tar imot ALT av info! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. oktober 2005 #5 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Her har jeg skrevet litt om Glasgow i en annen tråd. Endret 24. oktober 2005 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #6 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ingen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. november 2005 #7 Del Skrevet 1. november 2005 Se etter sko på Deichman! *vil tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå