Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må du holde deg helt til du kommer hjem? Eller gå ut og tisse og drite i busken?

Anonymkode: 0167d...6eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en enkelt do på deling. Kan aldri drite der fordi det er ingen vindu eller ventilasjon. En av gutta på jobben dristet seg til å drite der en gang. Gikk ikke lenge etterpå før en av de fisefine damene på jobben ropte høyt "Haaaalo, hvem er det som har bæsjet den fæle drittlukten?" Fyren stakkars døde av skam. 

Anonymkode: 05e7c...f29

• Liker 3
Skrevet

Fordelen med do på jobb er at man får betalt for 30min rammesprenging daglig. Dopapiret er også gratis = mer grunker til å bruke på andre ting. 30min frigjøres også av fritiden til å brukes på mer fornuftige ting.

Anonymkode: 477e3...3cb

• Nyttig 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har en enkelt do på deling. Kan aldri drite der fordi det er ingen vindu eller ventilasjon. En av gutta på jobben dristet seg til å drite der en gang. Gikk ikke lenge etterpå før en av de fisefine damene på jobben ropte høyt "Haaaalo, hvem er det som har bæsjet den fæle drittlukten?" Fyren stakkars døde av skam. 

Anonymkode: 05e7c...f29

Anbefaler å kjøpe en luktfjerner spray (ikke parfyme, men luktfjerner) og skylle ned flere ganger under toalettbesøket. Problem løst.

Anonymkode: e8267...6df

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eller må du holde deg helt til du kommer hjem? Eller gå ut og tisse og drite i busken?

Jeg jobber ambulant og er ikke på et kontor/arbeidsplass. Må oftest benytte meg av bensinstasjoner feks.

• Liker 1
Skrevet

Tre toaletter per kjønn i hver etasje i bygget som har fire etasjer.

Anonymkode: 0e1d8...34a

Skrevet
sicario skrev (2 minutter siden):

Da måtte vi hatt toaletter i tjenestebilene 😂

Dere har vel toaletter på stasjonen/kontoret eller hva enn dere har som base ? 

Anonymkode: 0cff7...934

Skrevet
sicario skrev (6 minutter siden):

Da måtte vi hatt toaletter i tjenestebilene 😂

Hvorfor er det uaktuelt? :klo: det finnes portable toaletter, og å drite i bilen er helt garantert vesentlig mer verdig enn det som er standarden nå - å kjempe seg bak en busk der en ofte blir sett av fastboende og turgåere en ikke vet er ufrivillige vitner til «villdriting» langs veiene.

Anonymkode: 8d4da...be9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dere har vel toaletter på stasjonen/kontoret eller hva enn dere har som base ? 

Joda. Der er vi fra 08 til 0830. Så fra 1430 og ut dagen. 

evt så er man der fra 15 til 1530 så tilbake i 22 tiden.

Det gir mange timer uten tilgang da. Noen ganger er man jo såpass nærme at man kan svippe innom, men er på hils med de fleste bensinstasjonansatte i området for å si det slik 😅

Skrevet
sicario skrev (22 minutter siden):

Joda. Der er vi fra 08 til 0830. Så fra 1430 og ut dagen. 

evt så er man der fra 15 til 1530 så tilbake i 22 tiden.

Det gir mange timer uten tilgang da. Noen ganger er man jo såpass nærme at man kan svippe innom, men er på hils med de fleste bensinstasjonansatte i området for å si det slik 😅

Hva jobber du med da ? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva jobber du med da ? 

Forestill deg hjemmesykepleie bare at i stedet for å kjøre hjem til gamle, så kjører vi hjem til rusmisbrukere, psykisk syke og andre med til dels omfattende hjelpebehov.

Endret av sicario
Skrevet

Alle stasjonære arbeidsplasser har vel dass?! 

Anonymkode: dbf18...3c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Blir nok ute på fortauet ja 🙂

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Fordelen med do på jobb er at man får betalt for 30min rammesprenging daglig. Dopapiret er også gratis = mer grunker til å bruke på andre ting. 30min frigjøres også av fritiden til å brukes på mer fornuftige ting.

Jeg har hjemme kontor permanent og do. Går gjerne på do under Teams-møter. Av med kamera og muter headsetet. Effektivt og sosialt.

Anonymkode: 7ddaf...c89

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor er det uaktuelt? :klo: det finnes portable toaletter, og å drite i bilen er helt garantert vesentlig mer verdig enn det som er standarden nå - å kjempe seg bak en busk der en ofte blir sett av fastboende og turgåere en ikke vet er ufrivillige vitner til «villdriting» langs veiene.

Anonymkode: 8d4da...be9

Arbeider i hjemmesykepleien i en stor, men  avsides kommune med veldig spredt bebyggelse og liten trafikk langs veiene. Stort sett på farten mellom ulike brukere mellom 0730 og 1430. Jeg liker slett ikke å spørre om å få låne toalettet hos dem. Bensinstasjonene er det langt mellom så eneste mulighet er da ofte å gjøre seg et ærend i buskene. I alle bilene hos oss er det toalettpapir. Om vinteren kan det være litt utfordrende men det går ganske bra om sommeren,

Anonymkode: 64fba...a6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er du fem år? 

Anonymkode: 28555...eb3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det har man ikke.  Man går på do når man trenger men man bruker da ikke 30 min på do på en 7-8 timer jobbdag.

Det skal være tilrettelagt for at man skal kunne gå på do på de fleste arbeidsteder. Ingen klarer å holde seg i 8 timer med å tisse og hvorfor skulle man det. 

Anonymkode: 07e9e...4f1

Skrevet

Jobber på sykehjem, ja vi har do. 

Anonymkode: 3e714...736

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...