AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 jeg er alenemor på 28 år, alltid vert alene med mine tvillinger som nå er snart 12 år, faren har aldri vert i bilde. Nå for 5 år siden traff jeg en fantastisk mann som traff gutten og jenta mi etter 1 år, de ble fort veldig glad i han, og vi har funnet på mye sammen som familie, både kino og ferier for og ta noen eksempler. her om dagen fant jeg ut at jeg er gravid med hans barn, og vi har snakket lenge om og flytte sammen,men er usikker pga tvillingene som har livet sitt her vi bor nå og jeg har selv bodd her siden jeg var nyfødt. Min kjæreste bor ca 4 mil unna, og vi tenker han har best plass, da han har hus med 7 soverom,mens jeg bare har 4,men så var det barna mine da, de skal jo på ungdomsskolen om 1 og halvt år og da må de likevel bytte skole, så hva hadde dere valgt av disse 3 ? 1. Flytte når tvillingene begynner på ungdomsskolen 2. flytte til sommeren ? babyen vår kommer ca 25 juli 3. Han flytter til oss og vi bor trangt frem til tvilligene flytter? Tror tvillinger i alle fall nekter og flytte til sommeren da de ikke er ferdig på barneskolen ennå,men tror de er mer villig året etter da de likevel må over til en annen skole Anonymkode: 5e7cb...b96
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Hadde ikke flyttet med barn i den alderen, han kan vel flytte til dere så lenge? 4 soverom holder da lenge til dere og 3 barn. Anonymkode: 94f30...782 15
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde ikke flyttet med barn i den alderen, han kan vel flytte til dere så lenge? 4 soverom holder da lenge til dere og 3 barn. Anonymkode: 94f30...782 Ja det gjør jo det,men man vet jo ikke om man får flere med tiden , han har ingen fra før, og før vi for eksempel 3 barn blir det for lite med 4 rom Anonymkode: 5e7cb...b96
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Han flytter til dere, og dere kjøper evt en annen, litt større bolig som dere kan starte livet i sammen, istedenfor at noen skal flytte inn i en annens hus. Ville ikke flyttet barn på den alderen med mindre det var tvingende nødvendig. Og det er det ikke her. Anonymkode: 2426d...b58 12
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja det gjør jo det,men man vet jo ikke om man får flere med tiden , han har ingen fra før, og før vi for eksempel 3 barn blir det for lite med 4 rom Anonymkode: 5e7cb...b96 Hadde nå tatt hensyn til barn som er her nå og ikke eventuelt fremtidige. Du bør ihvertfall vektlegge hva ungene dine ønsker først og fremst. Ikke bare bare å flytte fra alt man er vokst opp med. Anonymkode: 94f30...782 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #6 Skrevet 28. januar 2022 Går det ikke an å kjøpe større hus der dere bor? Anonymkode: 2f3f7...f8d 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #7 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går det ikke an å kjøpe større hus der dere bor? Anonymkode: 2f3f7...f8d er dessverre ganske dyrt her vi bor, og han bor mer landlig og er ikke så dyrt der enn i byen, og huset vårt går for mer enn for huset hans. Tror egentlig nr 1 er mest aktuelt akkuerat nå Anonymkode: 5e7cb...b96
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #8 Skrevet 28. januar 2022 4. Snakk med tvillingene. Hva tenker de om å bytte skole nå? Jeg hadde gjerne bytta skole på den alderen, om det var for å flytte til et større hus etc. De kan selvsagt ikke bestemme, men de er store nok til at det går an å snakke med dem. Anonymkode: 2f3f7...f8d 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #9 Skrevet 28. januar 2022 Men ønsker du å bo mer landlig da? Hus med 7 soverom som ikke er dyrt høres ikke ideelt ut spør du meg. Kan det ikke leies ut heller? Det er slett ikke sikkert dere får flere, og i så fall kan de minste dele soverom til de største har flyttet ut. Og hva ønsker barna? Vil de gå på ungdomsskolen det andre stedet? Anonymkode: 2f476...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #10 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men ønsker du å bo mer landlig da? Hus med 7 soverom som ikke er dyrt høres ikke ideelt ut spør du meg. Kan det ikke leies ut heller? Det er slett ikke sikkert dere får flere, og i så fall kan de minste dele soverom til de største har flyttet ut. Og hva ønsker barna? Vil de gå på ungdomsskolen det andre stedet? Anonymkode: 2f476...0c8 har ikke snakket så mye med dem enda, men selvsagt skal de bli snakket med, men vi ønsker og være der begge 2, han er nesten som faren deres, og de omtaler han som pappa til andre,selvom de bare bruker navnet hans til daglig Anonymkode: 5e7cb...b96
Gjest WhisperingWind Skrevet 28. januar 2022 #11 Skrevet 28. januar 2022 Om han kan få jobb der dere bor og du allerede er etablert med 2 barn så kan han selge og flytte dit dere er, synes jeg. Selv om de må bytte skole på ungdomsskolen så har de jo alle vennene sine der.
fru Alving Skrevet 28. januar 2022 #12 Skrevet 28. januar 2022 Er det virkelig umulig for kjæresten din å flytte dit du bor? Hva om dere finner noe større sammen der du allerede bor, det er du som har mest å tape på flytting høres det ut som. Tenker det er lurt å starte litt på nytt når man flytter sammen, se på hus sammen, tvillingene dine kan være ,med og bestemme også så blir det familieprosjekt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #13 Skrevet 28. januar 2022 Ta hensyn til barna, og la han flytte inn hos deg. 4 mil er kort for en voksen, men nesten som til en annen landsdel for et barn som mister hele hverdagen sin. Unntaket er hvis begge barna mistrives der dere bor nå. Anonymkode: 27d93...4a6 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #14 Skrevet 28. januar 2022 Hadde ikke ofret barnas ønsker for en mann hvertfall. Her er det viktig du tar en ordentlig prat med dem å hører hva de ønsker selv. Anonymkode: d42f1...273
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #15 Skrevet 28. januar 2022 Jeg hadde aldri flyttet med mine egne. Hadde bedt han flytte til oss. Og ja, jeg har vært i noen lunde samme situasjon. Jeg tok abort av hensyn til mine egne to. Nå var ikke babyen planlagt da som den muligens er hos dere, men sett barna som allerede er født først. Anonymkode: ef54d...bb3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå