AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Denne videoen synes jeg var virkelig spot on. Hva tenker dere som har sett den? Anonymkode: 8dc4e...da7 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Denne videoen synes jeg var virkelig spot on. Hva tenker dere som har sett den? Anonymkode: 8dc4e...da7 Jeg synes den generalisert sett er ganske treffende. Det vil sikkert komme kommentarer på at den er overfladisk og at en ikke er sånn i virkeligheten, men det er feil. Tinder er et kroneksempel på at relasjonene er som i videoen. Dette er grunnkurs i basic markedsverdi på kjøttmarkedet. Anonymkode: 1af67...1da 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Ja, den var treffende. Og helt enig, på guttene på topp er det ingen diskusjon om han er attraktiv eller ei, man bare sender hverandre blikk. Blikk som sier wow😅 Anonymkode: 15428...004
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Han i midten med kvisene er definitivt ingen 6er, kanskje 3eller fire. Anonymkode: e5df9...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 Hadde ikke ønsket å date han niern der men. Hver sin smak. Synes han bare så slem og selvgod ut. Anonymkode: 498cc...2a6 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #7 Skrevet 28. januar 2022 Jeg er ikke så sikker på om chad #1 hadde hatt sjans på tinder, den siste chaden hadde heller ikke gjort det kjempebra tror jeg Anonymkode: 24800...9e7 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #8 Skrevet 28. januar 2022 Poengene stemmer nok ganske bra. Personlig synes jeg at folk som skal være mer på midten i de aller fleste tilfeller er penere enn de som liksom er øverst. Det er ofte noe arrogant og kjedelig over de som objektivt gjør det best. De mangler som regel noe sympatisk og genuint sjarmerende. Anonymkode: 60d18...0a2 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #9 Skrevet 28. januar 2022 HErregud, ikke rart folk er single når de henger seg opp i dumme youtubemeninger og datecoacher og div ræl, tråder opp og ned fra begge kjønn, sutre klage syte stakkarsmeg... Hva med å drite i alt det tullet. Hva med å ikke kalle mennesker for kjøtt. Hva med å tenke på mennesker som noen med følelser. JA alle liker å se på pene ting og pene folk. Det betyr ikke at alle vil ha de typisk pene. Det er mye mer enn et pent utseende som skal til for at jeg faller for noen. Sjarm og utstråling blant annet. Sure bitre typer derimot er usjarmerende. Anonymkode: 6247d...071 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #10 Skrevet 28. januar 2022 Sikkert mye sant her. Men, pent ansikt er ikke det samme som å være attraktiv for den enkelte. Jeg har aldri vært tiltrukket av de aller kjekkeste, med noen få unntak. Jeg faller for en annen type sjarm, en som er ydmyk og kanskje litt annerledes. Så Normies for meg. Jeg er også en normie, så det passer jo greit. Anonymkode: 53a51...ded 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #11 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 19.49): HErregud, ikke rart folk er single når de henger seg opp i dumme youtubemeninger og datecoacher og div ræl, tråder opp og ned fra begge kjønn, sutre klage syte stakkarsmeg... Hva med å drite i alt det tullet. Hva med å ikke kalle mennesker for kjøtt. Hva med å tenke på mennesker som noen med følelser. JA alle liker å se på pene ting og pene folk. Det betyr ikke at alle vil ha de typisk pene. Det er mye mer enn et pent utseende som skal til for at jeg faller for noen. Sjarm og utstråling blant annet. Sure bitre typer derimot er usjarmerende. Anonymkode: 6247d...071 Tror ikke du forstod poenget med videoen. En person kan ha så god personlighet han bare kan, men er han ikke kjekk, så har man ikke sjangs. Denne videoen er spot on. Anonymkode: 8dc4e...da7 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #12 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 17.24): Jeg synes den generalisert sett er ganske treffende. Det vil sikkert komme kommentarer på at den er overfladisk og at en ikke er sånn i virkeligheten, men det er feil. Tinder er et kroneksempel på at relasjonene er som i videoen. Dette er grunnkurs i basic markedsverdi på kjøttmarkedet. Anonymkode: 1af67...1da Tinder er ikke virkeligheten - tinder er et karikert bilde av virkeligheten, hvor mennesker utfører handlinger på grunnlag av statisk bilde og tekst. Det finnes ingen lukt, ingen lyd, ingen mennesker i sin utfoldelse. Valg på tinder har likevel betydning for hva som skjer og ikke skjer. På tinder skjer det mye som ikke skjer ellers i en verden der mennesker treffer på hverandre i naturlige og ikke-virtuelle settinger. Anonymkode: c456a...52b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #13 Skrevet 31. januar 2022 Altså….jeg har sett kjekke menn på avstand, men når de åpner kjeften mister de helt sjarmen. Eller menn jeg har mislikt litt ved første blikk, som viser seg å være helt fantastiske. Samme med kvinner. Skinnet bedrar! Og et bilde er jo helt intetsigende Men mange menn bør ta bedre bilder. Rett fram (vi vil ikke se innsiden av nesa di), åpent blikk, ikke nedslåtte øyne som du får om du tar bilde nedenfra. Dagslys eller mykt lys, ikke skarpe lysrør med grønnskjær. Sjekk sveisen før du knipser, om du har hår. Har du ikke hår, pass på at lyset ikke reflekteres i hodet. Smil, litt avhengig av hvordan du ser ut på bilde når du smiler, trenger ikke bredt glis, men nesten umerkelig smil som løfter trekkene kan være fint. Lar du bare ansiktet henge kan du lett se sur ut. Og ta masse masse bilder! Knips i vei mens du snur litt på deg smiler mer og mindre osv. Ble det ikke bra, finn et annet lys, pass på bakgrunnen, prøv igjen. Anonymkode: 4cf99...096 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #14 Skrevet 31. januar 2022 Hadde jeg kunne dratt på date med hvem som helst av de 15 guttene kun basert på utseendet (som jo er ganske teit i seg selv da) så hadde jeg valgt han med capsen. Hadde jeg kunnet velge tre gutter så hadde nok de blitt valgt blandt normiene (nr. 3, 4 og 5). Har bare dårlig intrykk av Chad'er så ikke bare er jeg forutinntatt, men jeg er jo også overfladisk nok til å ikke ønske en sub🙈. Har funnet meg en snill og grei normie og er vel normie selv da. Men for det meste så var det videoen spot on. Selvfølgelig kan man ikke lage en som passer for alle, men tror dette er den generelle oppfatningen ja. Anonymkode: d76cc...a9f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #15 Skrevet 31. januar 2022 On 1/28/2022 at 7:56 PM, AnonymBruker said: har aldri vært tiltrukket av de aller kjekkeste Nesten alle kvinner sier dette, men likevel vil alle ha akkurat de samme mennene på tinder. Det er ikke menn med paradise hotell look alle skal ha. Det er store menn med maskulint utseende. Det er veldig få menn som har sjans på tinder, det er ikke noe man kan diskutere Anonymkode: 24800...9e7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #16 Skrevet 31. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Nesten alle kvinner sier dette, men likevel vil alle ha akkurat de samme mennene på tinder. Det er ikke menn med paradise hotell look alle skal ha. Det er store menn med maskulint utseende. Det er veldig få menn som har sjans på tinder, det er ikke noe man kan diskutere Anonymkode: 24800...9e7 Da skulle du ha sett de jeg sveiper høyre på! Jeg er ikke interessert i de kjekkeste mennene. (Store og maskuline kan forresten finnes i alle kategoriene.) Kanskje fordi jeg føler mer felles med normiene, at vi er likere og har mer til felles. Om en veldig kjekk mann prøver seg på meg (og ja det skjer, mange players) er jeg IKKE interessert. Aldri vært, aldri vil være. Greit å generalisere, men da må du forstå at det finnes mange unntak. Anonymkode: 53a51...ded 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #17 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nesten alle kvinner sier dette, men likevel vil alle ha akkurat de samme mennene på tinder. Det er ikke menn med paradise hotell look alle skal ha. Det er store menn med maskulint utseende. Det er veldig få menn som har sjans på tinder, det er ikke noe man kan diskutere Anonymkode: 24800...9e7 Hvorfor vil dere ha de kvinnene som går etter sånne typer? Og hvis det går så jævlig dårlig på tinder, hvorfor prøver dere ikke mer på andre arenaer der det er mer naturlige settinger? Anonymkode: c456a...52b 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #18 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er veldig få menn som har sjans på tinder, det er ikke noe man kan diskutere Det florerer her med menn som klager på at noen få menn tar alle damene på tinder. Hva med å akseptere situasjonen i stedet for å klage deres bitre tårer hele tiden? Gi bæng i tinder, og finn andre arenaer å finne damer på! Vi alle har fått utdelt forskjellige kort her i livet, men i stedet for å klage på det, så lev livet med de kortene du er utdelt M38 Anonymkode: 5016f...f0a 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #19 Skrevet 31. januar 2022 Man kan vel lære av evolusjonspsykologi og ved å studere våre slektninger sjimpanser, gorillaer m.fl. Faren er at man blir alt for kynisk i ung alder og alt for opphengt disse teoriene slik at det setter sperrer på hvilke muligheter du ser og hvem man tror man kan få. Riktig mengde realisme/kynisme er tingen, ikke for mye, ikke for lite. Dessuten forstår mange unge ikke hvor lett de kan øke sin attraktivitet med jevnlig trening og kontroll på hva man stapper i kjeften. Men det er jo liksom ikke lov å snakke om dette siden det visstnok kan sette utilbørlig press på noen som ikke tåler det. Og en del unge vet heller ikke at når man kommer et stykke ut i 20- og 30-årene så jakter de fleste på interessante kjærester og utseende mister noe betydning. De modellpene men kjedelige har sin gullalder før 23. Før de mer og mer mister grepet hvis de ikke samtidig klarer å bli mer interessante samtalepartnere. Gutter som føler de ikke når opp, men har et bra hode, kan bruke 20-årene på fullt fokus på utdanning og å tjene mest mulig penger. Da kommer muligheter med pent brukte damer nesten automatisk senere. Anonymkode: 02307...54f
AnonymBruker 42 Skrevet 31. januar 2022 #20 Skrevet 31. januar 2022 Skjønte ikke helt poenget med videoen jeg (om det var noe)... Var det for å kunne plassere seg selv i en av de 3 påståtte kategorien av "typer menn" for å avgjøre hvorvidt man har høy treffprosent på Tinder 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå