Pipaluk Skrevet 28. januar 2022 #1 Del Skrevet 28. januar 2022 Den er grisete og full av fettflekker. Det er ikke mulig å ta av glasset og vaske det separat. Hva gjør dere? Hva fungerer best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Del Skrevet 28. januar 2022 Jeg hadde brukt glasskrape, og deretter Jif skurekrem eller hvit svamp. Men det finnes andre alternativer også. Anonymkode: 3cc09...c78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsine Skrevet 28. januar 2022 #3 Del Skrevet 28. januar 2022 Bruk bakepulver, eddik og natron😊 https://www.klikk.no/bolig/oppussing/kjokken/rengjore-stekeovn-2267794 https://coop.no/extra/hus--hjem/det-eneste-trikset-som-gjorde-lines-stekeovn-skinnende-ren/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2022 #4 Del Skrevet 28. januar 2022 Verken, bakepulver, eddik eller sitron hjelper. Og ingen sterke kjemikalier heller. Er det skikkelig brent inn må det skrapes bort. Hvis en ikke har pyrolyse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Del Skrevet 28. januar 2022 Stålull. Anonymkode: eab7d...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 28. januar 2022 #6 Del Skrevet 28. januar 2022 Bamsine skrev (25 minutter siden): Bruk bakepulver, eddik og natron😊 https://www.klikk.no/bolig/oppussing/kjokken/rengjore-stekeovn-2267794 https://coop.no/extra/hus--hjem/det-eneste-trikset-som-gjorde-lines-stekeovn-skinnende-ren/ Dette er bare tull. Det er skrubbing og vannet som fjerner det. Jeg bruker ovnsrens, jif, Plumbo fettfjerner, skrubbesvamp når jeg vasker. Litt hva jeg har for hånden. Det er en drittjobb uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campine Skrevet 28. januar 2022 #7 Del Skrevet 28. januar 2022 Kjøpte ovnrens hos Biltema. Absolutt det beste beste jeg har brukt. Fikk renset en ovn som ikke var blitt renset på lang tid. Anbefales... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #8 Del Skrevet 28. januar 2022 Glass-skrape. Anonymkode: 99d22...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 28. januar 2022 #9 Del Skrevet 28. januar 2022 Dersom det er skitt mellom glassene må du demontere og bytte pakning når du monterer på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsine Skrevet 28. januar 2022 #10 Del Skrevet 28. januar 2022 (endret) MapleSirup skrev (48 minutter siden): Dette er bare tull. Det er skrubbing og vannet som fjerner det. Jeg bruker ovnsrens, jif, Plumbo fettfjerner, skrubbesvamp når jeg vasker. Litt hva jeg har for hånden. Det er en drittjobb uansett! Det har fungert helt fint for meg og jeg har fått gullende ren ovn hver gang😊 (Har en vanlig Miele stekeovn som jeg ikke alltid orker å kjøre pyrolyse på). Jeg har imidlertid latt blandingen stå og virke i en lang stund (flere timer el. over natten). Som regel bruker jeg natron og vann, og legger så en lett fuktet klut over. Da har det etterpå bare vært å tørke av alt fett/flekker. Jeg bruker slike alternativ også til annen (hus)vask. På dusjveggene bruker jeg for eks. en blanding av eddik og zalo. Lukter litt sterkt/surt med en gang, men det er et vidundermiddel og gir skinnende blanke glass😊 Jeg bruker utenom dette eddik når jeg mangler skyllemiddel og når jeg vasker tøy som må vakes på lav temperatur (for å få vekk lukt etc). Endret 28. januar 2022 av Bamsine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. januar 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 28. januar 2022 Campine skrev (58 minutter siden): Kjøpte ovnrens hos Biltema. Absolutt det beste beste jeg har brukt. Fikk renset en ovn som ikke var blitt renset på lang tid. Anbefales... Hvor lang tid tok jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 28. januar 2022 #12 Del Skrevet 28. januar 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campine Skrevet 28. januar 2022 #13 Del Skrevet 28. januar 2022 Pipaluk skrev (21 minutter siden): Hvor lang tid tok jobben? Tror jeg lot det virker i 20 min. Resten kommer jo an på hvor skitten ovnen er 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campine Skrevet 28. januar 2022 #14 Del Skrevet 28. januar 2022 Men anbefaler virkelig denne.. har prøvd det meste tidligere.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. januar 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 28. januar 2022 male32 skrev (2 timer siden): Har du prøvd det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 28. januar 2022 #16 Del Skrevet 28. januar 2022 Pipaluk skrev (50 minutter siden): Har du prøvd det selv? Har ikke prøvd det selv enda, men tenker å prøve det neste gang den blir skitten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. januar 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 28. januar 2022 (endret) Campine skrev (4 timer siden): Kjøpte ovnrens hos Biltema. Absolutt det beste beste jeg har brukt. Fikk renset en ovn som ikke var blitt renset på lang tid. Anbefales... Hva het ovnrensen? Ulike typer ser jeg Endret 28. januar 2022 av Pipaluk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campine Skrevet 29. januar 2022 #18 Del Skrevet 29. januar 2022 Pipaluk skrev (3 timer siden): Hva het ovnrensen? Ulike typer ser jeg Denne 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 29. januar 2022 #19 Del Skrevet 29. januar 2022 Csoaps vidunderkrem. Den er fantastisk - på alt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnomynBruker Skrevet 29. januar 2022 #20 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg sprayer på Jif ovnrens og lar det tørke inn, 5-6 timer og noen ganger over natt. Så skraper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå