Gå til innhold

Puppene eller rompa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn er jo selvfølgelig forskjellige når det kommer til hva de liker og hva de tenner på..Men bare litt nysgjerrig på om dere har lagt spesielt merke til hva partneren deres legger mest vekt på/tenner mest på når dere har sex?Eller kanskje mer under forspillet..? :Hehe: Når jeg tenker på det så har mesteparten av de jeg har vært sammen med vært veldig fasinert av pupper...Ble vel nesten litt sjokkert første gang jeg var sammen med kjæresten min når han var så ivrig til å ta å susse på fua mi :roll: (øhhh...liker ikke du pupper?? :icon_lol: ) Han sier jo selvfølgelig at han liker pupper også,men merker liksom hva han er mest glad i for å si det sånn :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ;)

Typen min er helt facsinert av puppene mine - det går ikke en time UTEN at han tar på de når vi er hjemme :grine2: og jeg digger det :klem1:

Han klår gjerne på rumpa mi når det måtte passe han :ler:

Skrevet
Han klår gjerne på rumpa mi når det måtte passe han :ler:

Mannfolk altså! :grine2:

Skrevet

Rumpa mi scorer høyere enn puppa her i gården :)

Skrevet

Hehe, spurte akkurat typen hva han likte best, puppene eller rompa? Han svarte: ja ;)

Skrevet

Kjæresten min er visst mest begeistret for rompa. ;)

Skrevet

Jeg spurte min kjæreste om hva han likte best..

- Puppa... neii.. rumpa... eh..neii.. puppa? neii.. rumpa!!! nei, jeg vet ikke helt.. begge deler ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet

Definitivt rumpa. :sjarmor: og for min del er det en langt mer erogen sone enn puppene, så det passer meg ypperlig.

Skrevet

Jeg har hatt kjærester som har hatt ulik smak...den siste vbar helt opphengt i rumpen :overrasket:

Min klare favoritt er de gutta som liker pupper best :)

Skrevet

Min klare favoritt er de gutta som liker pupper best  :)

Må egentlig si meg enig der :enig_anim: Rompa mi føler egentlig ikke så mye den :sjenert: ..Da er det bedre med litt puppekos :sjarmor:

Gjest MartinXX
Skrevet

Med DET spørsmålet tilhører du en type kvinner som menn ikke vil ha.

Skrevet
Med DET spørsmålet tilhører du en type kvinner som menn ikke vil ha.

Jaha,kan du komme med en begrunnelse for det kanskje? Og gjerne en begrunnelse for hvorfor akkurat DU kan svare for hele den mannlige befolkninga :ler:

Skrevet

Han kan sikkert ikke svare...

Enten er han dame som utgir seg for mann for å kødde, eller han er 17 år liksom.

Ikke gidd å bry dere om sånt.

Skrevet

Han er veldig glad i både rompa og puppene, men under/før sex er det definetivt puppene som får mest oppmerksomhet.. Og det passer meg bra, da puppene mine er veldig følsomme! :sjarmor:

Skrevet

Mannen min er rumpefan... Hehe! han må alltid klå på rumpa mi.. Og jeg som fikk "nye" pupper i fjor... De er jo til for å klås på de også!!! Men det har han glemt... hehe, neida, han liker dem også, men det er definitivt rumpa som får mest oppmerksomhet...

Skrevet

Jeg er nok veldig rumpefiksert!

Setter pris på pupper også, men de kan ikke gi meg orgasme.

Skrevet

Er mest opptatt av puppene jeg. Har ikke ekte selv men ønsker det. Er det derfor jeg er så puppefiksert?

Gjest TomKrus
Skrevet
Er mest opptatt av puppene jeg. Har ikke ekte selv men ønsker det. Er det derfor jeg er så puppefiksert?

I så fall skulle vel de fleste av oss gutta ønske oss et sett med ekte pupper.

Rent visuelt under ett sett med klær så er rumpa en klar favoritt. Når kroppen er naken er hele kroppen interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...