Gå til innhold

Har du noengang pult i skogen?

Anbefalte innlegg

Har gjort det en gang med en som var elskeren min i 4 år. Det er sant at det er lurt å ha sex i stående stilling, og ikke legge seg ned. Da unngår man maur og alt sånt. Synes det var deilig og kunne gjerne gjort det igjen. Viktig å ikke bli oppdaget da, for det blir bare kleint og ubehagelig. 

Anonymkode: e6317...815

Fortsetter under...

Jepp. Det er noe ekstra deilig med å være ute, synes jeg. Det blir liksom mer … ehm … naturlig? 🍀

Personlig liker jeg skogen og svabergene best. Der er det lett å finne skjulesteder. Er vi i skogen, tar vi vanligvis med teppet vårt. Det er kjøpt inn til akkurat det formålet og beskytter mot løv, nåler og slikt. 😉 

Gjest Mysticgirl
AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 17.12):

På gress eller vedstubbe ?

Anonymkode: 3ca9a...f09

Altså, jeg står der det er ekkelt å legge seg ned for å si det sånn. Kun på sandstrand og på gresseng jeg har ligget. Legger du deg alltid ned når du har sex ute i det fri ?

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 13.52):

At du og mannen var skogstur og tok en kjapp en?

Anonymkode: e1dab...563

Ja, men oppå panseret på bilen. Var så mye maur og kratt. 

Anonymkode: 7e7ba...5bc

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 14.05):

Dere som slet med barnåler, maur og diverse ugress/ugreier: la dere dere ned? Hatt utendørs sex mange ganger men aldri vurdert annet enn stående som sexsstilling. Det funker kjempefint. Ingen barnåler, maur i rompa eller tørre blader mellom kjønnshårene. 

Anonymkode: d49a9...bef

Mye stående ja, mye blowjobs med klærne på. 

Anonymkode: 76dbc...53b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...