AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Del Skrevet 28. januar 2022 Hei Jeg ble dumpet av en jente jeg holdt på med og jeg har 100% forståelse på hvorfor hun gjorde det. Jeg levde i min singel boble si jeg alltid har vært singel av eget valg. Men den dagen hun dumpet meg bestemte jeg meg for og endre meg og satse alt på forholdet. Men det var for sent. Jeg var rett og slett sløv/likegyldig til alt og gadd nesten ingenting. Men det var ikke ett stygt brudd, jeg var ikke noe idiot. Følelsene hennes hadde bare gått vekk sa hun. Men jeg ringte henne 5 dager etter bruddet, og da var hun usikker. Så trengte hun tid som jeg gav henne, og igjenn var hun veldig usikker. Men ble til slutt nei. Og her er greia, vi her så og si naboer og jeg ser henne ofte og vi slår av en prat visst vi treffes uten noe problem. Men pga bruddet har jeg snudd hele livet med på hode for og bli meg selv igjen, startet og trene , jeg holder på og pusse opp huset og er ganske aktiv generelt og 100% jobb. Det jeg ikke visste , var at hun hadde fått med seg dette si vi er naboer. Og sa faktisk til meg at det var imponerede alt jeg holdt på med. Og jeg hadde bursdag i går, da sendte hun mld til meg på face og kom bort til meg og pratet. Så jenter , er det noen som kunne sotte seg inn i denne sitvasjonen og om det er håp at vi kan bli sammen igjen? Og jeg har sykt lyst og ta kontakt med henne, men det føler jeg blir mas? Eller er det tid som trengst her? Jeg kommer til og treffe hun veldigt mye i sommer for eksempel. Og en ting til, jeg traff henne og for 2 uker siden og spurte henne om det kunne bli oss en gang i frem i tid. Det kunne hun ikke svare på der og da sa hun. Men kan være hun sa det for og være høflig. Hun er 30 og jeg er 35 år. Anonymkode: bedf4...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Del Skrevet 28. januar 2022 Jeg synes i hvert fall ditt hovedfokus skal være å fortsette å pusse opp huset osv og trene for din skyld. Fokuser først og fremst hva du trenger å gjøre for deg selv for å ha det bra og for å være lykkelig. Jeg hadde nok ligget litt lavt ang henne, du har flere ganger uttrykt at du gjerne vil bli sammen igjen, og hun gir utydelig svar. Det jeg er usikker på er om hun gir et "kanskje"-svar for å være snill eller for at hun faktisk er usikker. Om jeg var deg hadde jeg nok bestemt meg for en tid, f.eks. 2 mnd, der du ikke gjør noe med dette/ikke snakker med henne om det, men er hyggelig og smiler og snakker med henne osv når dere møtes. Utstrål at du har det bra, men ikke ta opp dette med om dere kommer til å bli noe i framtiden. Så om kanskje 2 mnd, om ingenting har skjedd og hun ikke tar opp noe om forholdet mellom dere to, så hadde jeg nok sagt litt mer tydelig og si noe som "jeg tenker fortsatt på deg og jeg blir så glad hver gang vi møtes. Jeg hadde gjerne ønsket å prøve igjen med deg, og jeg vet at du sier du er usikker, men jeg trenger at du gir meg et tydelig svar. Om du ikke kommer til å ville noe mer romantisk med meg så vil jeg at du sier det, så kan jeg gå videre og slutte å håpe på at det skal skje." Husk at det er attraktivt også å si tydelig hva du vil, men samtidig gjøre det tydelig at du kan ta et nei. Men ikke finn deg i å sitte på benken lenger og vente og vente. Om hun ikke vil mer, så tror hun kanskje det høres snilt ut å si at hun ikke vet, men det er egentlig bare slemt å gi det et eventuelt falsk håp. Lykke til! Anonymkode: 01fff...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå