Gå til innhold

2 vaksiner og smittet. Hva gjør man i forhold til cpr-test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

EU har jo endret tidsrommet for gyldig coronapass. 9 måneder etter dose to har man ikke lenger gyldig coronapass. Hvis man da blir smittet i disse dager, er det et poeng å få tatt cpr-test slik at sykdom blir registrert inn i coronapasset eller har det ingen hensikt?

Jeg har kun gyldig coronapass til midten av mars og skal til utlandet på en reise i slutten av april. Pga reaksjon på siste vaksinedose er jeg ikke veldig interessert i å ta en dose til. Så jeg prøver å finne ut hva jeg bør gjøre hvis den vonde halsen min nå skyldes covid. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du trenger gyldig pass så ville jeg bare testet meg ja, da blir det registrert iallefall.

jeg har et lignende dilemma, har lang veg til teststasjon, 2 vaksiner og ingen behov for grønt pass dette året 🤷‍♀️

Skrevet
15 minutter siden, Noldus said:

Om du trenger gyldig pass så ville jeg bare testet meg ja, da blir det registrert iallefall.

jeg har et lignende dilemma, har lang veg til teststasjon, 2 vaksiner og ingen behov for grønt pass dette året 🤷‍♀️

Takk for svar. Her har vi dropin teststasjon, og der er det alltid minst 2 timers venting og det frister jo lite når man er syk. 

• Opprett ny...