Gå til innhold

Chatter med en mann som er 15 år eldre enn meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23. Altså, han skrev til meg på instagram og spurte meg om noe. Jeg svarte han og siden det (noen måneder siden) har vi bare holdt kontakten videre. Jeg snakker med han om vanlige ting. Men i natt og i dag morges tenkte jeg over dette, og jeg tror jeg er betatt av han? Jeg tenker på han hver eneste dag. Hva synes dere om dette? Jeg vil bare lese deres meninger om det.

Anonymkode: ffb86...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer ofte at jeg drømmer om han når jeg sover også. Ts

Skrevet

Det er vel fint å være betatt? Forstår ikke helt at andre skal ha meninger om det? 

Anonymkode: efb8c...f75

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er 23. Altså, han skrev til meg på instagram og spurte meg om noe. Jeg svarte han og siden det (noen måneder siden) har vi bare holdt kontakten videre. Jeg snakker med han om vanlige ting. Men i natt og i dag morges tenkte jeg over dette, og jeg tror jeg er betatt av han? Jeg tenker på han hver eneste dag. Hva synes dere om dette? Jeg vil bare lese deres meninger om det.

Så bra. Da kan du vel kalle han "stepdad" eller "daddy". Tenker en av dere eller begge ville synes det var opphissende, men iallefall han.

Hva vil mordi og fardin tenke om dette? 

Aldersmessig er dere på to ulike planeter. Du merker det ikke nå, og du ønsker vel kanskje ikke se det, men det kommer. Forskjellene er og blir markant. Men smak og behag. Kanskje han ender opp som kompis med fardin om ikke annet. 

Anonymkode: a7072...3d1

• Liker 1
Skrevet

Wooow hele 15 år eldre!! Shiiit ass det var mye.

Anonymkode: b2901...415

Skrevet

Skal visst ikke mye til for å falle for noen når man er ung og uerfaren. Dere chatter og du er betatt?? Aldri opplevd.

Anonymkode: 9c6a4...5be

Skrevet

Kunne ts tenkt seg å knulle han?

Anonymkode: d9fa9...397

Skrevet

19 år mellom meg og min mann. Var 30 da jeg møtte ham da, så eldre enn deg. ( 35 nå) Men har ikke angret et sekund. 🙂

Anonymkode: 49ee4...2c2

Skrevet

Han vil nok ha deg i seng. Og det vil vel du og, Ts? ;) 

Anonymkode: a3102...8a2

Skrevet

Trollolol. 

Anonymkode: 6dc31...597

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...