Oreocookie Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Hei! åi ble mye dette😅 jeg har litt småpanikk nå. hadde litt blødning rundt uke 7. da gikk jeg til legen, og hun sa bare at så lenge det ikke kommer sterke smerter til så går det bra. tok ikke noen prøver elns, men det var betryggende nok det. blødningeme sluttet kort tid etter og varte totalt i cirka en uke. våknet idag med blødning og er i slutten av uke 10. ringte legen for å spørre om det var normalt, eller om jeg burde komme inn før timen min neste uke, men resepsjonisten bablet bare om spontanabort som må gå sin gang, men hun skulle lufte det for legen.. jeg har lest at det er normalt med blødning i uke 10 da morkaken fester seg elns., men lurer på om noen har erfaring med det. Litt creepy da jeg ikke har hatt så altfor mye symptomer generelt sett, bare litt kvalme her og der, også kommer det jo nesten månedlige blødninger sammen med menssymptomene jeg er vandt med. ikke smerter, bare veldig oppblåst og vondt i korsryggen.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Det er helt umulig for oss her å si noe om, dessverre. Litt blod er etter manges erfaring helt uproblematisk, men det kan jo fortsatt være et tegn på at ting ikke er helt bra. Eneste som kan bekrefte eller avkrefte noe her er en tidlig ultralyd. Lykke til! 😊 Anonymkode: 58ef4...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå