AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Hei, jeg har kjøpt meg inn hos kjæresten. Sjekket tilfeldig med grunnboken og der står det kun mannen min som eier og hans lån er oppført. er dette noe som skjer automatisk, eller noe jeg bør ordne med? Anonymkode: d9f2f...109
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Ja, det må endres, det skjer ikke av seg selv. https://www.kartverket.no/eiendom/overfore-eiendom/overforing-mellom-samboere Anonymkode: 91eed...870
Illuminatum Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei, jeg har kjøpt meg inn hos kjæresten. Sjekket tilfeldig med grunnboken og der står det kun mannen min som eier og hans lån er oppført. er dette noe som skjer automatisk, eller noe jeg bør ordne med? Anonymkode: d9f2f...109 Har du sendt inn skjøtet?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Når du sier du har kjøpt deg inn, hva har du faktisk gjort av papirarbeid rundt dette? Anonymkode: 3afcb...0c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå