Gå til innhold

Telemark eller Setesdalgenser...hvilket garn anbefaler du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha den litt tynn, til meg sjøl...voksen dame. Ville du valgt rein ull? 

Anonymkode: ed7ef...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telemarksgenseren er vel Sisu i oppskriftshefte, men om du vil ha den litt mykere og uten nylon ville jeg kanskje prøvd Sandnes Tynn Merino :) 

Anonymkode: 29a69...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Telemarksgenseren er vel Sisu i oppskriftshefte, men om du vil ha den litt mykere og uten nylon ville jeg kanskje prøvd Sandnes Tynn Merino :) 

Anonymkode: 29a69...cae

Takk for svar :) Ser på nettsida til Sandnes at der er oppskrift på Telemarkgenser, da i alpakkagarn. Erfaring med det? ts 

Anonymkode: ed7ef...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikket min første setesdalgenser med Peer Gynt fra Sandnes garn, synes det er et veldig deilig garn å bruke, og det ga flott resultat :) Det er i 100% ull.

Anonymkode: d411e...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg strikket min første setesdalgenser med Peer Gynt fra Sandnes garn, synes det er et veldig deilig garn å bruke, og det ga flott resultat :) Det er i 100% ull.

Anonymkode: d411e...d9b

takk for tips:) 

Anonymkode: ed7ef...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyret21
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg strikket min første setesdalgenser med Peer Gynt fra Sandnes garn, synes det er et veldig deilig garn å bruke, og det ga flott resultat :) Det er i 100% ull.

Anonymkode: d411e...d9b

Slenger meg på denne. Min første kofte strikket jeg i Peer Gynt, helt nydelig ullgarn, gir flott mønster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...