AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Del Skrevet 28. januar 2022 Vil gjerne ha den litt tynn, til meg sjøl...voksen dame. Ville du valgt rein ull? Anonymkode: ed7ef...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Del Skrevet 28. januar 2022 Telemarksgenseren er vel Sisu i oppskriftshefte, men om du vil ha den litt mykere og uten nylon ville jeg kanskje prøvd Sandnes Tynn Merino Anonymkode: 29a69...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Telemarksgenseren er vel Sisu i oppskriftshefte, men om du vil ha den litt mykere og uten nylon ville jeg kanskje prøvd Sandnes Tynn Merino Anonymkode: 29a69...cae Takk for svar Ser på nettsida til Sandnes at der er oppskrift på Telemarkgenser, da i alpakkagarn. Erfaring med det? ts Anonymkode: ed7ef...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Del Skrevet 28. januar 2022 Jeg strikket min første setesdalgenser med Peer Gynt fra Sandnes garn, synes det er et veldig deilig garn å bruke, og det ga flott resultat Det er i 100% ull. Anonymkode: d411e...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg strikket min første setesdalgenser med Peer Gynt fra Sandnes garn, synes det er et veldig deilig garn å bruke, og det ga flott resultat Det er i 100% ull. Anonymkode: d411e...d9b takk for tips:) Anonymkode: ed7ef...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinnedyret21 Skrevet 28. januar 2022 #6 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg strikket min første setesdalgenser med Peer Gynt fra Sandnes garn, synes det er et veldig deilig garn å bruke, og det ga flott resultat Det er i 100% ull. Anonymkode: d411e...d9b Slenger meg på denne. Min første kofte strikket jeg i Peer Gynt, helt nydelig ullgarn, gir flott mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartie Skrevet 28. januar 2022 #7 Del Skrevet 28. januar 2022 Jeg strikker setesdalgenser i finull fra Rauma, er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå