Gå til innhold

Foring av hundebur

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Bikkja sitter i bur i bilen. Når vi er på trening og venter på at det skal bli vår tur så girer han seg så mye opp at han når bjeffeterskelen. Når han sitter i buret og bjeffer så skraper han opp nesa i taket på buret. Han blir helt sår på nesa. Stakars lille voffen.. hehe.

Uansett, tenkte å polstre taket med noe, men med hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: foring av hundebur, eller foring av hund?? :ler:

Trodde først du skulle mate et hundebur :ler:

Polstring ja, hmm, hva med å lime fast en tynn skummadrass/skumbit??

Eller gå til anskaffelse av et litt større hundebur...??

Gjest Revenka
Skrevet

Hehe, ikke foring av hund nei ;)

Større hundebur er uaktuelt. Har en gigantisk hund og buret er mer enn stort nok, men når han girer seg opp så sitter han med nesa i sky, eller står med nesa rett opp og bjeffer og piper. Før vi fikk oss bur stod han med nesa i taket til min samboers store fortvilelse. Etter en stund blir han sår på nesa og setter blodflekker i taket.

Tenkte litt på det i ste, mulig jeg kjøper et fleecepledd som jeg fester i taket. Det vil vel hindre litt. hmm... må tenke litt. Takk for tips forresten. Skal se etter skumgummi.

Skrevet

Jeg har foret et hundebur innvendig med et liggeunderlag (ca 1 cm tykt). Dro igjennom hyssing, og knyttet utvendig. Kanskje du kunne gjøre noe lignende i taket på ditt bur??

Gjest Revenka
Skrevet

Kjempesmart, det skal jeg prøve! Tusen takk for tipset. Trenger det i kveld, og hadde planlagt å sy til et fleecepledd, men det blir ikke like bra.

Skrevet

kan være lurt å bruke noe som ikke trekker til seg fuktighet....., så et liggeunderlag må jo være midt i blinken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...