Gjest Revenka Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 Bikkja sitter i bur i bilen. Når vi er på trening og venter på at det skal bli vår tur så girer han seg så mye opp at han når bjeffeterskelen. Når han sitter i buret og bjeffer så skraper han opp nesa i taket på buret. Han blir helt sår på nesa. Stakars lille voffen.. hehe. Uansett, tenkte å polstre taket med noe, men med hva??
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 foring av hundebur, eller foring av hund?? Trodde først du skulle mate et hundebur Polstring ja, hmm, hva med å lime fast en tynn skummadrass/skumbit?? Eller gå til anskaffelse av et litt større hundebur...??
Gjest Revenka Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Hehe, ikke foring av hund nei Større hundebur er uaktuelt. Har en gigantisk hund og buret er mer enn stort nok, men når han girer seg opp så sitter han med nesa i sky, eller står med nesa rett opp og bjeffer og piper. Før vi fikk oss bur stod han med nesa i taket til min samboers store fortvilelse. Etter en stund blir han sår på nesa og setter blodflekker i taket. Tenkte litt på det i ste, mulig jeg kjøper et fleecepledd som jeg fester i taket. Det vil vel hindre litt. hmm... må tenke litt. Takk for tips forresten. Skal se etter skumgummi.
Ugla Skrevet 26. oktober 2005 #4 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har foret et hundebur innvendig med et liggeunderlag (ca 1 cm tykt). Dro igjennom hyssing, og knyttet utvendig. Kanskje du kunne gjøre noe lignende i taket på ditt bur??
Gjest Revenka Skrevet 27. oktober 2005 #5 Skrevet 27. oktober 2005 Kjempesmart, det skal jeg prøve! Tusen takk for tipset. Trenger det i kveld, og hadde planlagt å sy til et fleecepledd, men det blir ikke like bra.
dittin Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 kan være lurt å bruke noe som ikke trekker til seg fuktighet....., så et liggeunderlag må jo være midt i blinken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå