AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Jeg klarer ikke slutte bekymre meg. På søndag opplevde jeg friskt rødt blod da jeg var på toalettet. Det var typ 2-3 dråper i toalaettet. Så kom det en gang til på tirsdag, samme farge og mengde. Nå plutselig i går (torsdag) opplevde jeg det samme igjen. Friskt rødt blod og noen dråper. I dag tidlig var det en del brunt blod. Har ikke hatt magesmerter. Var på en tidlig ultralyd 6+0 da jeg opplevde brune blødninger(ikke friskt blod) og jeg fikk se et bankende hjerte. Men nå som jeg opplever friskt rødt blod klarer jeg ikke slappe av. Er skikkelig nedfor og redd dette er en spontanabort. Noen som har vært i samme situasjon som har noen råd til meg? ❤️ Anonymkode: 39888...3ab
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Hvis du er bekymret ville jeg booket en ny ultralyd for å sjekke at alt er bra, og evt spørre der om de kan se årsaken til blødningen. jeg opplevelse selv en liten blødning i uke 5 forrige svangerskap- som viste seg å være ufarlig. Da sa de at det noen ganger kunne ligge blodposer (?) som sprakk vilkårlig. Så lenge det ikke er magesmerter eller klumper i blodet så vil jeg ikke tro det er en abort. Men det tryggeste er jo å sjekke med ul da. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 858f2...66b 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Du er i uke 8. Anonymkode: 596bc...ccf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå