AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Stripping i dag, men så langt ikke sovet et minutt i natt. Er det lurt å gjøre det med minimalt med søvn innabords, sånn i tilfelle det faktisk setter noe i gang? Bør jeg utsette eller overtenket jeg her midt i svarte natta? Anonymkode: cda96...b5e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Tenker at dersom du går i fødsel er du uansett proppfull i adrenalin og endorfiner. Hadde gjennomført stripping, men til syvende og sist bare du som må kjenne på hva du føler. Det gir jo gjerne en del murringer og maserier denne strippingen som du må være forberedt på. Anonymkode: 66d22...463
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Beklager avsporing, men hva er stripping? Anonymkode: b20c9...a0c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Ville gjort det jeg å, fødte for 2 mnd siden, og ble strippet 3 ganger, før han kom 8 dager på overtid. Hadde ingen effekt noen av gangene, men med første hadde det effekt første gangen jeg ble strippet. Jeg tok melatonin 2 mg for å få sove den siste tiden som gravid. Ellers hjalp stimulering av brystvortene på nr. 2, det var dette som satte igang riene mine 2 gang. Anonymkode: 42391...4f8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 Jeg ville gjort det, og så gått hjem og prøvd å sove litt. Kan ta tid, dersom det setter i gang noe. For meg tok det nesten et døgn. Anonymkode: 3f010...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå