Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel normalt med seksuel erfaring, men det er jo selvfølgelig enkelte ting jeg har lyst til å prøve. Jeg og typen snakker mye om dette, hva vi vil osv. Men alt nytt for meg sier han at han har prøvd. Det føler jeg litt ekkelt, liker ikke å tenke på at han gjort slikt med andre.. Og da får jeg plutselig ikke så lyst til å prøve mer. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Torabora
Skrevet

Skaffe den en 16-åring uten seksuell erfaring, kanskje?

Ærlig talt, hvis du venter å treffe menn uten seksuell erfaring, så blir du nok gårnde enslig.

Gjest GreenSky
Skrevet

Spørre om det er noe nytt han ikke har gjort, som han vil prøve.

Og - om det er noe du ikke har prøvd, men som han har gjort, har han jo ikke prøvd det med deg. ;)

Skrevet

Du kan jo si til han at han ikke trenger å fortelle alt han har gjort, at han istedet for å si at han har prøvd det før, så kanskje han heller kan si at det har han lyst til å prøve, eller at det har han ikke lyst til å prøve. Forklar han at du synes det er litt ubehagelig.. (Jeg tror jeg ville syntes det óg.)

Men, du må nok også venne deg til tanken at han faktisk har vært sammen med andre, og forstå at han har hatt det bra der óg. Du hadde nok gjort det samme om det var deg.

Tror det her går bra jeg, vennen.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...