Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i et halvt år. Før det hadde han hatt et 3 år langt forhold, som ble slutt 3 mnd før vi ble sammen.

Men saken er det at han har så utrolig masse bilder av henne og brev fra henne og ting som minner om henne. Jeg liker ikke dette. Er jeg dum? Jeg vil at nå skal det være meg og han, og vil ikke at han skal ha masse minner om henne.

Dessuten tar han meg aldri med steder der det er fare for å møte på henne. Da må jeg sitte i bilen utenfor å vente eller være hjemme så lenge. Skjemmes han over meg? Hun forrige er veldig pen... og yngere enn meg. Alle skryter over at hun har så bra kropp osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du ikke syns det er noe gøy å se bilder av henne osv.. Klart han har hatt et liv før deg, og at du burde godta det..men man velger jo ikke å være sjalu. Det bare skjer. Hvis han absolutt vil ha de bildene, kan han ikke pakke de vekk, legge de på loftet eller no?

Det med at du ikke får være med steder der hun er, er jo litt rart. Er det for å skåne henne? eller er det for hans egen del?

Ville tatt det opp med han jeg, vært ærlig og sagt at du ikke likte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...