AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Så ei dame for ca. halvt annet år siden på treningssenter for første gang og jeg likte veldig det jeg så personligheten hennes, og hun fant ut fort at jeg var intr i henne. Hun viste tydelig at hun var også interessert i meg. Dagene og månedene gikk og jeg kom til den konklusjonen at hun fortjener noen bedre enn meg. Så jeg sjekket hun aldri opp. Problemet er at hun viser tydelig interesse for meg enda. Jeg ser henne to til tre ganger i uka på treningssenteret. Nå har jeg fått veldig dårlig samvittighet for å la henne « vente » så lenge. Nå har jeg bestemt meg for å fortelle henne dette. Hvordan tror dere hun reagerer? Har fått fryktelig dårlig samvittighet ovenfor henne. Og det verste er at jeg VET hun er en fantastisk person! Faen, hvorfor er det slik at at det er vår mannfolkas jobb å sjekke opp damer! Anonymkode: 2049c...f78
Deb47 Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 Først vil jeg si, at det er ikke deres menns ansvar alene å ta initiativ . Men stol på magefølelsen din, når du sier hun virker interessert . Har du planer om hvordan du vil gå frem?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dagene og månedene gikk og jeg kom til den konklusjonen at hun fortjener noen bedre enn meg. Du må for all del ikke si at du føler hun fortjener en bedre enn deg. Det er vel ikke helt stuerent å sjekke på treningssenter? Hvis du allikevel vil, bare gjør det. Hun kunne tatt første steg, vi lever ikke i 1922... trenger ikke å si noe om hvorfor du prøver deg så "sent". Anonymkode: 9fe58...21b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Hvorfor ikke bare starte med små vanlige samtaler og bygge opp før du inviterer på uformell date ? Hadde en fremmet kommet og flørtet med meg på trening helt plutselig så ville jeg synes det var så sært at iskald skulder hadde vært responsen. Anonymkode: abe41...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå