Gjest Pengelens:) Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 Ja, det vil si nå som jeg har dårlig råd. (Og det er stort sett hele tiden.) Er student med minimale muligheter til å jobbe ved siden av, og siden jeg oppdaget at Mastercardet er kurrant å bruke, trenger jeg ikke bekymre meg for å ikke ha mat lenger. Men tar jeg av nå? Er det teit av meg å bruke det? (Har forsåvidt ikke noe valg) Har en maksgrense på 5000, så det er ikke som om jeg kjøper meg fra sans og samling akkurat.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Har du ikke råd så har du ikke råd.. Hva er da poenget med et mastercard??
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Mastercard er en velsingnelse om du har råd til det, en forbannelse hvis ikke.. Vær forsiktig, pass på å ikke bruke mer enn du har råd til å betale tilbake med en gang!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Har du ikke råd så har du ikke råd.. Hva er da poenget med et mastercard?? ← Å ikke ha råd til å kjøpe seg klær er én ting. Å ikke ha mat er en annen.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 Mastercard er en velsingnelse om du har råd til det, en forbannelse hvis ikke.. Vær forsiktig, pass på å ikke bruke mer enn du har råd til å betale tilbake med en gang! ← Avbetalingsordningen er fin. Betaler selvsagt alt jeg har råd til, men det er en trøst at en kan nøye seg med 200/mnd.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #6 Skrevet 21. oktober 2005 Å ikke ha råd til å kjøpe seg klær er én ting. Å ikke ha mat er en annen. ← Det er klart; men jeg spør likevel igjen; hva er da poenget med et mastercard?? Du får ikke bedre råd av å ha et mastercard!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #7 Skrevet 21. oktober 2005 Det er klart; men jeg spør likevel igjen; hva er da poenget med et mastercard?? Du får ikke bedre råd av å ha et mastercard! ← Det er snakk om utsettelsesordningen her! Har man ikke penger én dag, kan man benytte seg av kredittmulighet. Når man da får penger igjen neste uke, betaler man ned det man har "lånt"!
Gjest Piper Skrevet 21. oktober 2005 #8 Skrevet 21. oktober 2005 Det er snakk om utsettelsesordningen her! Har man ikke penger én dag, kan man benytte seg av kredittmulighet. Når man da får penger igjen neste uke, betaler man ned det man har "lånt"! ← Som igjen gjør at en har kommet inn i en ond sirkel, for en klarer ikke å komme i pluss. Har man ikke penger til mat på den vanlige inntekten, har man heller ikke penger til å betale ned mastercard.
Jayli Skrevet 21. oktober 2005 #9 Skrevet 21. oktober 2005 Som igjen gjør at en har kommet inn i en ond sirkel, for en klarer ikke å komme i pluss. Har man ikke penger til mat på den vanlige inntekten, har man heller ikke penger til å betale ned mastercard. ←
Gjest lumina Skrevet 21. oktober 2005 #11 Skrevet 21. oktober 2005 Mastercard er noe herk! Fikk meg endeilig ned på null igjen, og klippa mitt i to! Skulle tro de hadde sensor i de ¤%"/)¤%# kortene, for uka etter hadde jeg et nytt kort i posten Nå har jeg igjen masse minus. Nå klipper jeg kortet altså!!!!! Så får vi se om det kommer nytt neste uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå