Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er student over 18 år som går på vg1 og har ingen erfaring før hvis jeg skal jobbe i sandnes kommune i EFF hvor mye jeg kan tjene per time og hvor mye er tilleg feks i natt og helger ... og sommer jobb er det forskjelig lønn? 

Anonymkode: 0af83...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hei jeg er student over 18 år som går på vg1 og har ingen erfaring før hvis jeg skal jobbe i sandnes kommune i EFF hvor mye jeg kan tjene per time og hvor mye er tilleg feks i natt og helger ... og sommer jobb er det forskjelig lønn? 

Endret av dod199
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alt slikt vil fremkomme av kontrakten din. Kveld, natt og helg har som regel noen tillegg per time, de kommer i tillegg til timelønna di.

Anonymkode: 0fbca...f42

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt slikt vil fremkomme av kontrakten din. Kveld, natt og helg har som regel noen tillegg per time, de kommer i tillegg til timelønna di.

PS: Tillegg betyr ekstra penger, enten fast sats (kr 40) eller prosent (med utgangspunkt i timelønna du). Ulike satser/prosenter på ulike tider av døgnet er vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...