AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Disclaimer: TS har ikke selv kreft. Jeg kjenner noen som snart skal gjennom en cellegiftbehandling og skulle gjerne hatt noen tips og erfaringer med alternativet til eget hår, både på hodet og bryn og vipper. Feks synes jeg at veldig mange MBartister kjører på med veldig store bryn som ser unaturlige ut i formen. Er det noen som har tips til -naturlig utseende parykker? -vipper som kan festes direkte på øyelokket? -steder hvor de lager naturlige bryn? Skal aller helst være i Oslo/omegn, men kan gjerne høre om andre steder også. På forhånd tusen takk! Anonymkode: e5318...f1c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Disclaimer: TS har ikke selv kreft. Jeg kjenner noen som snart skal gjennom en cellegiftbehandling og skulle gjerne hatt noen tips og erfaringer med alternativet til eget hår, både på hodet og bryn og vipper. Feks synes jeg at veldig mange MBartister kjører på med veldig store bryn som ser unaturlige ut i formen. Er det noen som har tips til -naturlig utseende parykker? -vipper som kan festes direkte på øyelokket? -steder hvor de lager naturlige bryn? Skal aller helst være i Oslo/omegn, men kan gjerne høre om andre steder også. På forhånd tusen takk! Anonymkode: e5318...f1c Ikke det du spør om, men det er viktig at hun/han ikke tar microblading når behandlingen er påbegynt, det må i såfall tas en god stund før eller etter hele cellegiftbehandlingen er fullført. Anonymkode: bb166...8d7 1
Gjest Anonym00000000 Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 (endret) Tusen takk for i råd ❤️ Endret 28. januar 2022 av Anonym00000000
Viktualia Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Hairport inne på Ahus er flinke med parykker.
Gjest Anonym00000000 Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Viktualia skrev (10 timer siden): Hairport inne på Ahus er flinke med parykker. Takk!!💗 tar imot alle tips og råd med stor talknemlighet🙌 noen som har erfaring med parykker fra Apollo? Eller andre parykker med ekte hår?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Anonym00000000 skrev (8 minutter siden): Takk!!💗 tar imot alle tips og råd med stor talknemlighet🙌 noen som har erfaring med parykker fra Apollo? Eller andre parykker med ekte hår? Var pårørende for noen som fikk parykk fra apollo på haukeland, den var veldig fin og ble tilpasset og klippet i en fin frisyre. Anbefales. Anonymkode: 57bf8...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå