Gå til innhold

Barnehage-anbefaling i Trondheim

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Barnet vårt blir ett år til sommeren og skal begynne i barnehage i august. Vi flytter til Trondheim til våren pga. ny jobb og tenker å bosette oss i Trondheim Øst. Lurer på om noen kan anbefale oss en god barnehage i området? Ting som er viktigst for oss er at barnehagen ikke er for stor og det blir servert sunn mat.

Anonymkode: 91bc4...50b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei!

Barnet vårt blir ett år til sommeren og skal begynne i barnehage i august. Vi flytter til Trondheim til våren pga. ny jobb og tenker å bosette oss i Trondheim Øst. Lurer på om noen kan anbefale oss en god barnehage i området? Ting som er viktigst for oss er at barnehagen ikke er for stor og det blir servert sunn mat.

Det oppfyller Bhg her med 28 plasse helt fantastisk personal og ca for ute Bhg å regne. De dyrker masse mat selv på Bhg område. Bhg område er mest skogsområde. Må besten oppleves 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

Studentbarnehagen er fin

Anonymkode: e4a36...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SiT Dragvoll er fantastisk, anbefales på det varmeste. Egen friluftsgruppe siste året og til og med de minste barna er mye ute. Kan ikke få fullrost den barnehagen nok.

Anonymkode: 78ed2...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kongsvegen Bhg kan å anbefales men er større i str men ellers kraven deres, er idretts og ute Bhg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min opplevelse er at du tar den plassen du får. 

Jeg kunne sette opp to bhg på prioriteringslisten, og fikk en bhg i stikk motsatt retning. Måtte jo bare takke ja til plassen. 🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 30f36...ab4

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (2 timer siden):

Søker du fossenskansen nå vet jeg det er ledig plasser

Fosseskansen ligger i Sjetnmarka, litt avhengig av hvor TS skal jobbe kan det bli en lang omvei. 

Hva som er en god barnehage for dere trenger ikke å være en god barnehage for oss. Vi starta med å se på hvilke barnehager som lå mellom hjemme og jobb, eller i områder som ikke gav for lang omvei, deretter så vi på hvilke egenskaper de forskjellige barnehagene hadde, hvordan de gjorde det i foreldreundersøkelsen, og om vi kjente noen som gikk eller hadde gått der. 

Jeg hadde ikke nølt med å anbefale vår barnehage, jeg er veldig fornøyd med dem. Ungen stortrives, og jeg har god kontakt med alle de voksne. Små avdelinger, og ikke aldersdelt (det var viktig for meg). Men vi har jo faktisk aldri prøvd noe annet, og de har et normalt forhold til sukker. Så ungene får en ispinne nå og da om sommeren (og ellers i året og), og bursdager feires med kake. Kan hende det teller som usunt for deg, mens jeg er fornøyd med at de ikke har totalt forbud 😊

Anonymkode: 2c9a2...ec8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fosseskansen ligger i Sjetnmarka, litt avhengig av hvor TS skal jobbe kan det bli en lang omvei. 

Hva som er en god barnehage for dere trenger ikke å være en god barnehage for oss. Vi starta med å se på hvilke barnehager som lå mellom hjemme og jobb, eller i områder som ikke gav for lang omvei, deretter så vi på hvilke egenskaper de forskjellige barnehagene hadde, hvordan de gjorde det i foreldreundersøkelsen, og om vi kjente noen som gikk eller hadde gått der. 

Jeg hadde ikke nølt med å anbefale vår barnehage, jeg er veldig fornøyd med dem. Ungen stortrives, og jeg har god kontakt med alle de voksne. Små avdelinger, og ikke aldersdelt (det var viktig for meg). Men vi har jo faktisk aldri prøvd noe annet, og de har et normalt forhold til sukker. Så ungene får en ispinne nå og da om sommeren (og ellers i året og), og bursdager feires med kake. Kan hende det teller som usunt for deg, mens jeg er fornøyd med at de ikke har totalt forbud 😊

Anonymkode: 2c9a2...ec8

Ligger faktisk ikke i sjetnemarka men er tilgjengelig via en sti fra Sjetne ja.. men er ingen kjørbar vei til fossenskansen via sjetnemarka, da må man kjøre rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...