Gå til innhold

Hjelp meg å tolke test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser jo en svak, svak strek. Men det kan da ikke være meningen at en positiv test skal være så utydelig og vanskelig å tolke? Så tenker denne kanskje er negativ? 

Hjeelp

IMG_20220127_212609.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest BrittEkeberg
Skrevet

Negativ. Klarer å ymse en strek men, vil si den er negativ. Slik tolker jeg den. 

Gjest BrittEkeberg
Skrevet

Så på nrk.no at man kan feiltolke en test, med svært svak strek. Men din er så svak, at den må være negativ. 

Skrevet

Ja, jeg tenker du nok har rett i det. Skal prøve å slå meg til ro med at den er negativ🤞🏻

Skrevet

Det var da merkelig at dere påstår denne er negativ? For det første må testen leses av innen 30 minutt. Er bildet tatt innen 30 minutt så er den selvsagt positiv. Svak strek =positiv. Min sønn testet like svak strek og pcr test var også positiv. 

• Liker 4
Skrevet

Ble jo veldig usikker nå. Kanskje jeg rett og slett må ta PCR. Men tar jo litt tid å få svar da. 

Greia er at jeg skal ta 3. dose i morgen, og det vil jeg ikke utsette meg for hvis jeg allerede har smitte i kroppen. Kan jo ringe å høre hva de anbefaler. 

Jeg er i grei form, har bare litt sår hals. Testet meg pga stort smittetrykk her hvor jeg bor. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde tatt en ny test i morgen. 

Skrevet

Strek er strek. Så den er positiv. 

Skrevet
nordnorsk skrev (19 timer siden):

Jeg ser jo en svak, svak strek. Men det kan da ikke være meningen at en positiv test skal være så utydelig og vanskelig å tolke? Så tenker denne kanskje er negativ? 

Hjeelp

IMG_20220127_212609.jpg

Ta en ny test? :) men med symptomer ville jeg avlyst time og blitt hjemme

• Opprett ny...