AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Vi pleier alltid vært år å ha en sykkeltur i familien der alle de nå voksne barna våre kan være med hvis de vil med kjærester. Min eldste datter har nylig fått seg en kjæreste som tjener millioner årlig som leder i et stort konsulentfirma på tross av sin unge alder. En utrolig hyggelig og kjekk ung mann. Vi har allerede truffet ham. Hun har sagt at de to gjerne vil være med på tur, men jeg føler det helt feil at jeg og mannen min skal betale for en mann som tjener mer enn oss to tilsammen, det har han heller ikke bedt om. Dersom vi ber ham om å betale for seg vil han helt sikkert gjøre som en største selvfølge selvom vi betaler for kjærestene til de andre barna, som er studenter.... K53 Anonymkode: aacf9...769
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Å det du lurte på var? Anonymkode: 0a1b9...f70 8 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 27. januar 2022 Her må du tenke fremover. Vil du ha ett godt forhold til han? Da spanderer dere turen fordi at han er kjæresten hennes, på lik linje som de andre kjærestene! At han er rik har ikke noe å si! Stygt gjort å forskjellsbehandle han. Og om dere viser at dere ikke bryr dere om lønnen hans, men faktisk hvem han er, så kanskje han spanderer en bedre middag på dere, eller gjør noe annet hyggelig. Mulig han tilbyr seg å betale og, men ja, ikke gjør forskjell på de Anonymkode: 7a040...d6d 57 1
Tatja Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi pleier alltid vært år å ha en sykkeltur i familien der alle de nå voksne barna våre kan være med hvis de vil med kjærester. Min eldste datter har nylig fått seg en kjæreste som tjener millioner årlig som leder i et stort konsulentfirma på tross av sin unge alder. En utrolig hyggelig og kjekk ung mann. Vi har allerede truffet ham. Hun har sagt at de to gjerne vil være med på tur, men jeg føler det helt feil at jeg og mannen min skal betale for en mann som tjener mer enn oss to tilsammen, det har han heller ikke bedt om. Dersom vi ber ham om å betale for seg vil han helt sikkert gjøre som en største selvfølge selvom vi betaler for kjærestene til de andre barna, som er studenter.... K53 Anonymkode: aacf9...769 Hvorfor ikke spandere på alle... så slipper dere evt misforståelser? Kan jo hende det drypper på deg senere, om du er raus selv 😄 8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her må du tenke fremover. Vil du ha ett godt forhold til han? Da spanderer dere turen fordi at han er kjæresten hennes, på lik linje som de andre kjærestene! At han er rik har ikke noe å si! Stygt gjort å forskjellsbehandle han. Og om dere viser at dere ikke bryr dere om lønnen hans, men faktisk hvem han er, så kanskje han spanderer en bedre middag på dere, eller gjør noe annet hyggelig. Mulig han tilbyr seg å betale og, men ja, ikke gjør forskjell på de Anonymkode: 7a040...d6d Enig. Jeg mener det er slemt å sortere svigerbarna ut fra hvor mye penger de har. Vær grei og inkluder ham. Hvis jeg hadde vært din datter hadde jeg blitt flau hvis dere ba han betale. Behandle han som et mennneske, ikke en mini-bank. Anonymkode: ec571...3de 31
C8H10N4O2 Skrevet 27. januar 2022 #7 Skrevet 27. januar 2022 Alle eller ingen. Hadde dere spandert på han om han og var student eller hadde lavere lønn enn dere? 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Skrevet 27. januar 2022 Hvor mye er det snakk om? Tenker det er dumt å gjøre forskjell på unge voksne. Ikke ovenfor kjæresten men ovenfor din datter. Anonymkode: c3982...7eb 4
Maleficenta Skrevet 27. januar 2022 #9 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi pleier alltid vært år å ha en sykkeltur i familien der alle de nå voksne barna våre kan være med hvis de vil med kjærester. Min eldste datter har nylig fått seg en kjæreste som tjener millioner årlig som leder i et stort konsulentfirma på tross av sin unge alder. En utrolig hyggelig og kjekk ung mann. Vi har allerede truffet ham. Hun har sagt at de to gjerne vil være med på tur, men jeg føler det helt feil at jeg og mannen min skal betale for en mann som tjener mer enn oss to tilsammen, det har han heller ikke bedt om. Dersom vi ber ham om å betale for seg vil han helt sikkert gjøre som en største selvfølge selvom vi betaler for kjærestene til de andre barna, som er studenter.... K53 Anonymkode: aacf9...769 rart at du kaller han svigersønn når han nylig har blitt sammen med datteren din... 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #10 Skrevet 27. januar 2022 Hvis jeg var ham ville jeg ikke følt meg særlig velkommen. Jeg tror jeg ville vurdert sterkt å ikke bli med. Anonymkode: d6bc1...87a 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #11 Skrevet 27. januar 2022 Slutt å være sær. Hvor mye er det snakk om? En tusenlapp i overnatting? Er det ikke verdt 1000 kr å få din datters kjæreste til å føle seg velkommen og ivaretatt i svigerfamilien? Når hun til og med har funnet en mann som vil bidra veldig godt å gi din datter og eventuelle barnebarn et godt liv økonomisk sett? Her må du være smart. Og rettferdig. Anonymkode: 99fad...c70 8
Silva Pluvialis Skrevet 27. januar 2022 #12 Skrevet 27. januar 2022 Dårlig gjort å forskjellsbehandle, uansett grunn 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #13 Skrevet 27. januar 2022 Herregud, ikke vær så sære! Enten betaler du for alle, eller ingen. Snakk om å sette han i en umulig situasjon Anonymkode: dd59a...3cf 2
Nelja Skrevet 27. januar 2022 #14 Skrevet 27. januar 2022 Turen blir jo ikke dyrere for deg fordi han tjener godt. 13
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #15 Skrevet 27. januar 2022 Blir jo gøy framover dette da, familien må levere inn ligningen for fjoråret hvert år for å bli vurdert med på ferie 😄 Tro meg, hadde han fått bestemme selv hadde han jo ikke brukt "alle millionene" sine på sykkeltur med svigers. Anonymkode: aa9e3...eb1 8
Blueturtle Skrevet 27. januar 2022 #16 Skrevet 27. januar 2022 Her lager du problemer ut av ingenting. Sykkeltur med svigers er ikke heeelt drømmeferien for de fleste, så ta den utgiften det er og vær glad for at de stiller opp. 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #17 Skrevet 27. januar 2022 Det går ikke ann å spandere på de andre, men ikke han! At han tjener godt har ingenting å si. Anonymkode: e8d37...e65
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #18 Skrevet 28. januar 2022 Du gjør da ikke forskjell på han og de andre selv om han tjener godt. Er snakk om en sykkelferie og ikke en luksusferie til utlandet. Gosh så smålig du er. Hadde ikke ønsket deg som svigermor. Anonymkode: 87a3e...3b7 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #19 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi pleier alltid vært år å ha en sykkeltur i familien der alle de nå voksne barna våre kan være med hvis de vil med kjærester. Min eldste datter har nylig fått seg en kjæreste som tjener millioner årlig som leder i et stort konsulentfirma på tross av sin unge alder. En utrolig hyggelig og kjekk ung mann. Vi har allerede truffet ham. Hun har sagt at de to gjerne vil være med på tur, men jeg føler det helt feil at jeg og mannen min skal betale for en mann som tjener mer enn oss to tilsammen, det har han heller ikke bedt om. Dersom vi ber ham om å betale for seg vil han helt sikkert gjøre som en største selvfølge selvom vi betaler for kjærestene til de andre barna, som er studenter.... K53 Anonymkode: aacf9...769 Dette kan ikke være sant. Ingen er så dumme. Klart du må spandere på alle eller ingen. Det er ikke akkurat hans drømmeferie sikkert og du skal være veldig glad han vil være med Anonymkode: 60bed...e14 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #20 Skrevet 28. januar 2022 Hadde jeg vært svigersønnen som måtte betale selv for en sykkeltur med svigers som de andre fikk dekket, så kan jeg love deg at jeg ikke hadde blitt med om jeg hadde aldri så mye penger Anonymkode: e7347...c8f 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå