AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Hei, jeg skiftet nettopp bleie på babyen min på 6 måneder fordi han bæsjet på seg, og da jeg så bæsjen i bleien hans fikk jeg sjokk. Dette var nemlig den rareste bæsjen jeg har sett i hele mitt liv! Den så ut som en McDonalds-burger med stinkende bæsjelukt. Er dette her i det hele tatt mulig? Alt babyen har fått i seg er babygrøt og litt morsmelk, også bæsjer han en sinnssyyyyyyyyyyyyykt rar bæsj! Jeg har sett mange bæsjer gjennom mitt liv, men jeg har aldri sett en bæsj som ligner på en hamburger før! Hva i all verden er forklaringen på dette her? Hvordan er det i det hele tatt mulig å bæsje en bæsj som ser sånn ut? Jeg tok bilde av bæsjen i bleien til babyen min i tilfelle dere ikke tror meg. Anonymkode: 7a299...236 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 Dette her må være tidenes morsomste trolletråd! 🤣 Anonymkode: d62ed...4fe
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, jeg skiftet nettopp bleie på babyen min på 6 måneder fordi han bæsjet på seg, og da jeg så bæsjen i bleien hans fikk jeg sjokk. Dette var nemlig den rareste bæsjen jeg har sett i hele mitt liv! Den så ut som en McDonalds-burger med stinkende bæsjelukt. Er dette her i det hele tatt mulig? Alt babyen har fått i seg er babygrøt og litt morsmelk, også bæsjer han en sinnssyyyyyyyyyyyyykt rar bæsj! Jeg har sett mange bæsjer gjennom mitt liv, men jeg har aldri sett en bæsj som ligner på en hamburger før! Hva i all verden er forklaringen på dette her? Hvordan er det i det hele tatt mulig å bæsje en bæsj som ser sånn ut? Jeg tok bilde av bæsjen i bleien til babyen min i tilfelle dere ikke tror meg. Anonymkode: 7a299...236 Smakte du på bleiebæsjen? 🤔 Anonymkode: 20be7...be8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #6 Skrevet 28. januar 2022 Nå sies det jo at mæccærn burgere holder seg usedvanlig godt. Kan være at den ikke ble nedbrutt i babyens mage.. Men du forer vel ikke babyen med mæccærnmat vel??!?! 😂😂 Anonymkode: 637cf...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå