AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Del Skrevet 27. januar 2022 Sluttet nylig på p-pillen og hadde glemt hvor smertefullt eggløsning kan være..😓 Har ikke testet, men appen sier at eggløsning var igår (og ut i fra mye slim/utflod så stemmer nok dette) Idag har jeg også vært veldig oppblåst, vondt i magen, på høyre side. Veldig øm og stiv føler jeg meg. Er det vanlig? I tillegg syns jeg det kjennes ut som en soppinfeksjon er på vei, men det kan sikkert stemme med all utfloden..? Hadde sex sist på søndag. Hvordan har dere det rundt eggløsning? Anonymkode: d3cad...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Del Skrevet 27. januar 2022 Blir veldig oppblåst og plages i livmora. Lette menssmerter og press. Blir også usaklig kåt. Har helt ville sexdrømmer. Her en natt drømte jeg at jeg hadde sex med Jonas Gahr Støre og at han betalte frisørregninga mi på 4000 kr etterpå. Skjønner ikke hvordan hodet mitt kommer på det engang. Anonymkode: 404bd...411 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 27. januar 2022 #3 Del Skrevet 27. januar 2022 Kjenner det veldig godt, men kan ha sammenheng med at jeg tar eggløsningssprøyte. Vanskelig å beskrive, men kjenner ut som en ballong inni meg som presser på noe der inne. Kjenner det kun på den siden EL er. Gjør vondt å sette seg og det gjør litt vondt å ha samleie. Når EL er over så forsvinner smertene med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Del Skrevet 27. januar 2022 Ømme bryster, murring i nedre del av mage, ekstremt kåt Anonymkode: 6d0b1...ad6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Del Skrevet 27. januar 2022 Kjenner stikkinger i sidene i/rundt eggstokkområdet, iblant og litt vondt i magen som første og andre dag med mensen. Anonymkode: 5c77c...173 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Del Skrevet 27. januar 2022 Kjenner lite. Får litt lette (ubetydelige)kramper/stikkinger på ene siden. Anonymkode: f8b74...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #7 Del Skrevet 27. januar 2022 Kjenner bare stikking på en side i løpet av en dag Anonymkode: c53fe...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Del Skrevet 27. januar 2022 Blir kåt som faen og helt vill etter kjekke menn. Blir verken oppblåst eller dårlig, blir rett og slett bare kåt og umettelig. Anonymkode: 9f56b...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #9 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg får en del EL-slim. Etter fødsel for ca.halvannet år siden har jeg også kjent stikkinger i eggstokkene under EL. Både mensen og EL har forandret seg etter fødselen. Anonymkode: eebf0...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillefrøkenOslo Skrevet 27. januar 2022 #10 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir veldig oppblåst og plages i livmora. Lette menssmerter og press. Blir også usaklig kåt. Har helt ville sexdrømmer. Her en natt drømte jeg at jeg hadde sex med Jonas Gahr Støre og at han betalte frisørregninga mi på 4000 kr etterpå. Skjønner ikke hvordan hodet mitt kommer på det engang. Anonymkode: 404bd...411 Haha statsministeren😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå