AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Av ren nysgjerrighet! Jeg har vært gravid 3 ganger, to av dem var for flere år siden når jeg var under 18, så jeg valgte den gang abort. Nå på nyttårsaften fikk jeg positiv test. Jeg følte alle 3 gangene at noe var annerledes. Jeg hadde absolutt ingen symptomer fysisk, annet enn denne følelsen. Typ magefølelse I guess? Noen flere som visste det før positiv test? Nå har jeg jo en haug med symptomer, er i uke 10. Anonymkode: c79aa...21a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Mitt symptom alle 3 gangene er at jeg kjente et gjentakende stikk i midten av livmor rundt uke 3-4 før positiv test. Regner med det er når embryoet fester seg, jeg har kjent. Hehe. Anonymkode: 59b4b...f64
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Mistet brått lysten på kaffe 2 dager før positiv test alle 3 gangene. Anonymkode: f97f0...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 Ingenting. Derimot ble jeg utrolig god til å kjenne etter på alle slags syklusvariasjoner de månedene det tok å ble gravid, og klarte alltid å overbevise meg selv om at nå var det visst noe annerledes og jeg var sikkert blitt gravid. (Hadde jeg blitt gravid med én gang hadde jeg sikkert svart ja på spørsmålet ditt. 🙈😂) Alle tre gangene jeg har vært gravid har det første symptomet vært positiv test og uteblitt mens. Trøtthet og kvalme kom noen uker senere. Anonymkode: 00dfd...f9d 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Jeg fikk helt ut-av-denne-verden ømme bryster, det var vondt å gå vanlig. Hadde i tillegg en ørliten festeblødning rundt 5 dpo. Dette var pp 9, hadde ikke testet tidlig noen av de andre pp’ene, den pp’en lille satt testet jeg allerede 9 dpo og fikk positiv test, hadde denne følelsen av at NÅ kan jeg teste! 🥰 Skal være sagt at utenom de uvanlig ømme brystene hadde jeg færre symptomer før ikm den pp’en enn andre ganger! Anonymkode: 3318b...be2
Amatariel Skrevet 27. januar 2022 #6 Skrevet 27. januar 2022 Har blitt gravid 8 ganger. Kun én gang var jeg forberedt. Opplevde festeblødning, og skjønte hva det var med det samme. Noen få dager senere testet jeg positivt.
Kakaoen Skrevet 27. januar 2022 #7 Skrevet 27. januar 2022 Vært gravid 4 ganger. 1 gang drømte jeg om positiv test dagen før IKM. Og tok derfor en test da jeg våknet. Og den var positiv De 3 andre gangene har jeg ikke hatt noen følelse før IKM. Har ofte veldig PMS, og det kan jo være ganske så likt..
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Skrevet 27. januar 2022 Hadde en feeling på at jeg kom til å bli gravid før eggløsning. Ble gravid, men mistet tidlig. Fikk ømme pupper samme dag som positiv test. Hadde en feeling på at jeg ville bli gravid raskt igjen, men turte ikke håpe helt. Ble gravid like etter. Ømme pupper i tre dager før positiv test. Hadde ikke regelmessig syklus, så aner ikke når IKM var. Anonymkode: f24dc...cb9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #9 Skrevet 27. januar 2022 Nei ingenting. Anonymkode: 80fd4...d89
stAre Skrevet 28. januar 2022 #10 Skrevet 28. januar 2022 jeg følte meg veldig hoven rundt livmora fra ca 8dpo. Det har jeg aldri følt før. 8dpo hadde jeg og en slags sammentrekning i livmorområde (kanskje det andre kaller stikk), - kroppen reagerte litt som at noen bokset meg i magen.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #11 Skrevet 28. januar 2022 Jeg var heldig å ble gravid på pp 2. På første forsøk var jeg sikker på at det hadde gått for jeg følte at jeg hadde andre symptomer enn vanlig. Tok test på IKM dagen, som var negativ og mensen kom 3 timer etterpå 😅 På pp2 fikk jeg en skikkelig soppinfeksjon i DPO-perioden og var helt sikker på at det ikke hadde funket, men fikk jammen svakt postiv test 10 DPO. 17+6 i dag 🙂 Anonymkode: 2772f...fb4
Sommerfuul Skrevet 28. januar 2022 #12 Skrevet 28. januar 2022 Husker ikke første gangen, men andre tok jeg test midt på natta for fikk det plutselig for meg, og den var sterk positiv. 3. gangen var overhodet ikke planlagt, men fikk for meg å ta en test rett før julaften og jaggu var den også sterk positiv. Denne PP bare "følte" jeg det de 3 første gangene, og hadde stikninger, og fikk positiv test dagen etter, før jeg mistet. Men siste gangen da den satt følte jeg overhodet ikke at det hadde klaffet, og tatt lang tid før jeg har "følt" at jeg er gravid. Så vært variabelt her.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #13 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ingenting. Derimot ble jeg utrolig god til å kjenne etter på alle slags syklusvariasjoner de månedene det tok å ble gravid, og klarte alltid å overbevise meg selv om at nå var det visst noe annerledes og jeg var sikkert blitt gravid. (Hadde jeg blitt gravid med én gang hadde jeg sikkert svart ja på spørsmålet ditt. 🙈😂) Alle tre gangene jeg har vært gravid har det første symptomet vært positiv test og uteblitt mens. Trøtthet og kvalme kom noen uker senere. Anonymkode: 00dfd...f9d Ja det er jo veldig vanlig å ikke merke noe så tidlig! For min del så er jeg veldig høysensitiv, så jeg merker veldig godt på kroppen når et eller annet hormon eller stoff i kroppen forandrer seg. Det har ikke vært symptomer de gangene jeg har fått for meg at jeg er gravid. Det er mer en type magefølelse hvor jeg bare "vet". Mest sannsynlig har jeg nok merket det svake hcg nivået som har gjort at noe er anmerledes.❤Skikkelig spesielt, og spennende å høre hva andres opplevelser var! -ts Anonymkode: c79aa...21a
Renna87 Skrevet 28. januar 2022 #14 Skrevet 28. januar 2022 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid på vanlig måte når i 2015, så jeg trodde jo på dette. Men så blei jeg gravid nå i oktober da, og kjente jeg var litt øm på puppene, men kobla ikke det med at jeg kunne være gravid. Jeg mista lysten på røyk, slutta med det da jeg mest trolig var rundt uke 3 som var første uke i november. Jeg blei plutselig i dårlig allmenntilstand og trodde jeg hadde fått COVID. Så tok en test som var negativ. Hadde time hos gynekolog i november, og fikk vite at jeg var 5 uker på vei, noe både jeg og gynekologen sperra øya litt opp på. Nå er jeg 15 uker på vei og gleder meg hver dag, selv om kroppen er sitt eget kapittel 🙈
Flamme Skrevet 28. januar 2022 #15 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Av ren nysgjerrighet! Jeg har vært gravid 3 ganger, to av dem var for flere år siden når jeg var under 18, så jeg valgte den gang abort. Nå på nyttårsaften fikk jeg positiv test. Jeg følte alle 3 gangene at noe var annerledes. Jeg hadde absolutt ingen symptomer fysisk, annet enn denne følelsen. Typ magefølelse I guess? Noen flere som visste det før positiv test? Nå har jeg jo en haug med symptomer, er i uke 10. Anonymkode: c79aa...21a Vært gravid 4 ganger, aldri merket noe før positiv test.
Isabel94 Skrevet 28. januar 2022 #16 Skrevet 28. januar 2022 Jeg hadde en veldig sterk magefølelse, som om jeg visste det. Når testen først var positiv, så koblet jeg at jeg hadde vært: trøtt, metallsmak i munnen og blitt fortere sliten på trening enn normalt. Om det er tilfeldig eller ei, vet jeg jo ikke☺️ Men metallsmaken må ha vært et reelt tidlig tegn, for det har jeg aldri ellers.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #17 Skrevet 28. januar 2022 Isabel94 skrev (56 minutter siden): Jeg hadde en veldig sterk magefølelse, som om jeg visste det. Når testen først var positiv, så koblet jeg at jeg hadde vært: trøtt, metallsmak i munnen og blitt fortere sliten på trening enn normalt. Om det er tilfeldig eller ei, vet jeg jo ikke☺️ Men metallsmaken må ha vært et reelt tidlig tegn, for det har jeg aldri ellers. Akkurat det samme her! Følte noe var annerledes og fikk en magefølelse på at jeg burde ta test. Jeg ble uplanlagt gravid nå i desember, så jeg er iforhold til menstermin nå 8+5. Kvalmen er ikke det verste for meg heldigvis, men har så sinnsykt mye luft som kommer begge veier! Forstoppelse og alt som hører med. Idag har jeg hatt et trykk i spiserør fordi jeg har så mye luft i spiserøret😅Blir gal! Men det er jo såklart verdt det. Jeg også har hatt denne metallsmaken, ikke nødvendigvis blodsmaken men føles som jeg har slikket metall. Anonymkode: c79aa...21a 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #18 Skrevet 28. januar 2022 masse murringer i magen og når kjøttdeigen lukter fjøs da er det bare å ta en test🙈 Anonymkode: b75d2...21c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #19 Skrevet 28. januar 2022 Jeg hadde overhodet ingen symptomer, noe som gjorde meg mistenksom fordi jeg hadde "alle" symptomer de månedene det IKKE gikk 😅 Følte meg tom, nesten. Men så var jeg litt uggen på kvelden 8dpo, og fikk en følelse av at jeg burde ta en test. Og der så jeg "noe", nesten usynlig. Morgenen etter fikk jeg svak, men tydelig strek. Nå er jeg i uke 9 😊 Anonymkode: dcff8...3fe
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #20 Skrevet 28. januar 2022 Ja! Puppene føltes større og tyngre begge ganger, men ikke særlig ømme. + halsbrann Anonymkode: 16889...1e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå