*Lillian* Skrevet 13. oktober 2002 #1 Skrevet 13. oktober 2002 Føler meg tom Som et lite null Bare luft for folket rundt Uten tanker Uten ord Klarer ikke smile Klarer ikke le Stirrer bare tomt Kjenner tårer faller ned Vil ikke tørke dem bort Ser meg i speilet Ser et forferdelig ansikt Triste, blå øyne Kan se igjennom meg selv Føler jeg blir til is Venner prøver å oppmuntre Det hjelper ikke likevel Føler meg like verdiløs Føler meg like stygg Kan ikke stoppe følelser Jeg har ikke forståelse for alt Kan ikke tro og vite Jeg klarer ikke tro på andre Vet jeg er like dum Jeg er ennå bare meg selv.. ~Lillian :cry: Livet skal ikke alltid være lett, men kan man ikke få ha det litt lettere innimellom, da???
Gjest Diva Skrevet 13. oktober 2002 #2 Skrevet 13. oktober 2002 Uff, da. Føler med deg jeg vennen .... Det høres ikke ut som du har det så godt.... Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Det eneste jeg kan komme på, er å gi deg en klem (ihvertfall en nettklem ) Det er veldig mye opp og ned i livet og det har kanskje vært litt mye i det siste ? Håper det årner seg etterhvert da. Masse varme tanker og posivite vibber fra Kattepus :D
Gjest Virvel Skrevet 13. oktober 2002 #3 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg blir automatisk deppa når mørket og kulda kommer, så jeg vet godt hvordan det føles... Mitt beste råd (som jeg ikke er så flink til å følge selv, men som hjelper hvis du bare bestemmer deg for det) er å få så mye lys som mulig. Det er utrolig mye mindre lys om vinteren enn om sommeren i Norge, og det har faktisk ganske mye å si for humøret til mange. Gå en tur i skogen - frisk luft og lys! Kjøp lysterapilampe og sitt en halvtime foran den hver morgen - i løpet av en uke vil det bli enklere å stå opp, og kanskje blir du litt lettere til sinns også. Det er ikke alle som har like godt utbytte av lysterapi, men alle vil kunne merke forbedring. Det er redningen for meg i hvert fall! Ellers vil jeg bare si at du er ikke alene...det hjelper ofte litt å vite det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå