Gå til innhold

Høstdepresjon i anmarsj

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler meg tom

Som et lite null

Bare luft for folket rundt

Uten tanker

Uten ord

Klarer ikke smile

Klarer ikke le

Stirrer bare tomt

Kjenner tårer faller ned

Vil ikke tørke dem bort

Ser meg i speilet

Ser et forferdelig ansikt

Triste, blå øyne

Kan se igjennom meg selv

Føler jeg blir til is

Venner prøver å oppmuntre

Det hjelper ikke likevel

Føler meg like verdiløs

Føler meg like stygg

Kan ikke stoppe følelser

Jeg har ikke forståelse for alt

Kan ikke tro og vite

Jeg klarer ikke tro på andre

Vet jeg er like dum

Jeg er ennå bare meg selv..

~Lillian

:cry: Livet skal ikke alltid være lett, men kan man ikke få ha det litt lettere innimellom, da??? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, da. Føler med deg jeg vennen ....:( Det høres ikke ut som du har det så godt....

Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Det eneste jeg kan komme på, er å gi deg en klem :) (ihvertfall en nettklem :ler: ) Det er veldig mye opp og ned i livet og det har kanskje vært litt mye i det siste ?

Håper det årner seg etterhvert da.

Masse varme tanker og posivite vibber fra Kattepus :D

Skrevet

Jeg blir automatisk deppa når mørket og kulda kommer, så jeg vet godt hvordan det føles... Mitt beste råd (som jeg ikke er så flink til å følge selv, men som hjelper hvis du bare bestemmer deg for det) er å få så mye lys som mulig. Det er utrolig mye mindre lys om vinteren enn om sommeren i Norge, og det har faktisk ganske mye å si for humøret til mange.

Gå en tur i skogen - frisk luft og lys!

Kjøp lysterapilampe og sitt en halvtime foran den hver morgen - i løpet av en uke vil det bli enklere å stå opp, og kanskje blir du litt lettere til sinns også. Det er ikke alle som har like godt utbytte av lysterapi, men alle vil kunne merke forbedring. :) Det er redningen for meg i hvert fall!

Ellers vil jeg bare si at du er ikke alene...det hjelper ofte litt å vite det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...